-
מאתתגובות
-
-
1 בנובמבר 2018 בשעה 20:41 #91729
tom_98
משתתףהי עמרי
מצרפת הדמיה לאחר שני שיעורים איתך.
לא הצלחתי ליצור זוהר בפסי התאורה ( תאורת mesh light). למעלה יש משטח תאורה, לדעתי צריך להחליש את עוצמת האור, יצא צל קצת חזק , לא הצלחתי לטשטש אותו.
לא מצליחה לתמונה בצד ימין להיות יותר ברורה, למה?
עוד לא למדנו חומרים, מקווה שעשיתי טוב.
מה דעתך?
תודה אביא
-
1 בנובמבר 2018 בשעה 22:27 #91733
עמרי רון
מנהל האתרהיי אביא
המשטח תאורה העליון מאוד בולט ומיותר פה.
אני ממליץ שבתור התחלה, תסתכלי על קטלוג התאורה שנמצא בתיקיית ההשראה ותבחרי גופי תאורה לפרויקט.
או שתעזרי במאמר הבא:
https://omriron.com/light-finder/
לגבי מידול הסביבה ובחירת הHDRI:
האם בחוץ יש חול?
באיזו שעה ההדמיה מצולמת?
היכן הפרויקט?
-
1 בנובמבר 2018 בשעה 23:15 #91736
tom_98
משתתףהיי,
בחוץ זה טקסטורה של שלג. אולי צריך טקסטורה של דשא ושלג.
ההדמיה בשעת שקיעה 4:51pm עם תמונת hdri.
פרויקט שקיבלתי מבית הספר (לא אמיתי) (בהשראת קרחונים)
-
3 בנובמבר 2018 בשעה 10:49 #91752
tom_98
משתתףהי,
עשיתי שינויים.
מה דעתך?
-
3 בנובמבר 2018 בשעה 18:26 #91754
עמרי רון
מנהל האתרהיי אביה
נראה הרבה יותר אמין. כל הכבוד!
עכשיו:
- תגבירי את התאורה הכללית.
- הייתי מוותר על הכלבים מימין ומשמאל (על הפוף מילא…)
- הבקבוק מים הזה נראה זול….
- הקרקע בחוץ נראית שטוחה מדי – אפשר להפוך אותה לגבעתית יותר.
- כדאי להתיישר מול החלון ולהמנע מהקווים העקומים בתקרה והחיתוך של המיטה.
- כדאי לעגל את כל הפינות של המיטה וגם לשפר את החומר (אולי להראות חלוקות עדינות של לוחות עץ גדולים. זה לא יכול להיות גוש כזה גדול.
-
3 בנובמבר 2018 בשעה 19:40 #91760
tom_98
משתתףתודה,
אעשה את השינויים, אבל הקיר הימני בנוי בתוכנית באלכסון .
אני לא יודעת איך מראים חלוקות בטקסטורה, אולי לבנות בסקצאפ חלוקות ולכל חלוקה להכניס את הטקסטורה?!
-
3 בנובמבר 2018 בשעה 19:43 #91761
עמרי רון
מנהל האתרהכי פשוט זה לצייר קווים (עם עובי) וקצת לדחוף אותם פנימה
את גם יכולה להעזר בתוסף הזה:
https://omriron.com/floorgen/אבל נראה לי שבמקרה שלך עדיפה האפשרות הראשונה כי זו צורה מורכבת ולא רצפה או קיר.
-
6 בנובמבר 2018 בשעה 23:07 #91992
tom_98
משתתףהיי,
הדמיה לאחר השינויים.
-
7 בנובמבר 2018 בשעה 9:12 #91994
Team
מנהל האתרכדאי לנסות ליישר את הקווים המסומנים בצהוב
-
7 בנובמבר 2018 בשעה 9:32 #91995
tom_98
משתתףתודה.
מישרים עם היד בסקצאפ? (עשיתי בהדמיה זו את two point perspective).
האם צריך להכניס יותר אור?
-
7 בנובמבר 2018 בשעה 10:37 #91997
Team
מנהל האתרבשביל ליישר עומדים מול הקיר שמול
או שמשתמשים בפקודת ALIGN VIEW (עובדת רק על פאות)
-
7 בנובמבר 2018 בשעה 11:48 #92000
tom_98
משתתףתודה,
עומרי לימד את זה שיעור שעבר.
-
15 בנובמבר 2018 בשעה 9:13 #92330
tom_98
משתתףהיי,
לאחר שינויים, מחכה לשיעור חומרים ואז אטפל בחומר העץ של המיטה אחזק את הטקסטורה.
השתמשתי בפוטושופ להבהרה וקונטרסטיות בקטנה.
-
15 בנובמבר 2018 בשעה 12:49 #92335
עמרי רון
מנהל האתריופי
נראה הרבה יותר שהתיישרת מול הקיר.
-
21 בנובמבר 2018 בשעה 17:07 #92756
tom_98
משתתףהי,
מצרפת תמונה, ברינדור low יצאה בהירה.
ברינדור High יצאה כהה.
יש עוד בעיות, צריכה לתקן אבל מעלה בכל זאת.
-
22 בנובמבר 2018 בשעה 13:48 #92800
עמרי רון
מנהל האתרהיי אביא
סה"כ זו עבודה יפה
ואין ספק שאת מתקדמת
וזה מעולה שאת משתפת ונעזרת בי 🙂
רשמתי כמה הערות
ובנוסף אני חושב שכדאי לתת את הדעת
לגבי הסגנון העיצובי:
יש פה 3 סגנונות של גופי תאורה
ואין שפה ברורה.
גם הספות לא מתאימות לדירה לדעתי
ונראות כמו ספות המתנה…
-
26 בנובמבר 2018 בשעה 11:38 #92912
tom_98
משתתףהי,
לא השתמשתי בדינוזאר ברינדור.
עשיתי קצת פוטושופ, בעיקר בנורות הליבון בצד ימין כי יצאו קצת מודבקות.
אפה אני לוחצת כשאני רוצה לדעת את זמן הרינדור?
מה אתה חושב?
-
27 בנובמבר 2018 בשעה 17:22 #92981
עמרי רון
מנהל האתראת יכולה לצפות בזמן הרינדור בלשונית ההיסטוריה (ראי פרק 2)
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.