מציג 13 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #56829
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      אשמח לעזרה
      סימנתי default light

      תודה

    • #56830
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      אתה עדיין עובד בויריי 2?

      תעבור על פרק 2 בספר ותוודא שהגדרת TEXSKY ב-GI.

      אם כן,

      אז תרנדר בלי הזיגוג כדי לבדוק אם זה מה שמנטרל את ההשתקפות.

    • #56831
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      היי בדיוק עליתי על זה שהזיגוג מצליל, איך אני מבטל את זה ששכבת הזיגוג לא תייצר צל
      תודה

    • #56832
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      וכן אני עובד עם הויריי 2 עם הספר

    • #56836
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      מעולה!

      בלשונית REFRACTION תסיר את ה-V מהAFFECT SHADOW

    • #56840
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      תודה רבה עזרת מאד

    • #56842
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      היי שוב
      ביטלתי את הוי בaffect shadow ונראה שעדיין יש בעייתיות

      בחלק האדום ניתן לראות את האור שחודר
      ובחלק הכחול על השולחן אין חדירה של אור
      האם ניתן "לצרוב" את הצל חזק יותר כי רואים אותו ממש עדין בהדמיות…?
      ושאלה נוספת על זכוכית איך מבטלים את העיוות שיוצרת הזכוכית?

      תודה

    • #56843
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי נמרוד

      כשאתה ממדל זכוכית עליך להקפיד שיהיה לה עובי
      וגם שכל הפאות שפונות החוצה יהיו קדמיות.

      תמיד תהיה שבירה (מה שאתה מכנה עיוות)
      אבל בעובי זכוכית של 1-2 ס"מ זה לא משמעותי

      אם זה מעוות כנראה שלא תחמת את הזכוכית כמו שצריך.

    • #56846
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      אוקי הצד פונה קדימה באמת מנע את עיוות
      אבל עניין הצל עדיין לא נפתר פישטתי את הבעיה

      הייתי מעוניין שהצל יהיה הרבה יותר דומיננטי כשהוא חודר את הזכוכית פנימה

    • #56847
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי נמרוד

      אני לא בטוח מה הגדרת בזכוכית

      מציע שתייבא את אחת הזכוכיות מהמודלים שלי

      או את CLEAR GLASS

      או הכי טוב:

      תיצור חומר חדש ורק תוסיף לו שקיפות + REFLECTION + REFRACTION

    • #56848
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      סבבה, אנסה תודה

    • #56855
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      היי אשמח למקצה שיפורים (תגובות לשיפור ההדמיה)

    • #56856
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

    • #56882
      Avatarנמרוד גרף
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      תודה מתקן 🙂

מציג 13 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.