- לדיון זה יש תגובה 1, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 3 שנים, 10 חודשים בידי .
מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › העברה מסקצאפ לאוטוקאד במאק
היי אני מנסה להעביר פריט מסקצאפ לאוטוקאד וקופץ לי הערה
אתה יודע איך אני מעבירה ?
בpc עשיתי אותו הדבר וזה העביר
היי שיראל.
לאוטוקאד מומלץ לייבא תוכניות \ חתכים – לא קובץ תלת מימדי מסקצ'אפ.
זה מוסבר בקורס סקצ'אפ וזה די פשוט.
אני חושב שאם תלחצי על אישור אז הוא יתן לך לייבא.
אבל ממליץ לוודא שאת מעבירה תוכנית או חתך.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.