תגיות: 

מציג 9 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #87790
      אוראור
      משתתף

      היי,

      אני עובדת על מודל כבר תקופה ובימים האחרונים התחילה לי תופעה מוזרה-

      כל פעם שאני פותחת את המודל ורוצה להיכנס לויריי , הוא סוגר את התכנה ושולח הודעת שגיאה.

      ניסיתי גם לפתוח קובץ חדש והתופעה קורית שוב.

      מה עושים?

       

    • #87791
      עמרי רוןעמרי רון
      מנהל בפורום

      היי

      באיזה גרסא של ויריי את עובדת (3.60.02/3.60.01/3.40/2) ?

      איזה רישיון יש לך? (סטודנט\מסחרי)

      ובאיזו גרסת סקצ'אפ את עובדת? שנה\פרו\MAKE

       

      תמיד כדאי לציין את הדברים האלו.

       

      • #87872
        אוראור
        משתתף

        היי ,

        הסקצ'אפ הוא 2018 עם רישיון סטודנט.

        וזו הגרסה של ויריי – 3.60.02

    • #87924

      בוקר טוב

      האם מצאת כבר פתרון ?

      הייתה לי בדיוק אותה בעיה השבוע , פתחתי קריאת עזרה בחברה והם שלחו אלי אתמול קובץ הפעלה שנראה שפתר את הבעיה

      רצ"ב התשובה

      Could you please download and install the custom build from the link below and confirm if this resolves the issue:

       

      https://ftp.chaosgroup.com/support/vray_adv_360614_sketchup_win.exe

       

      Best Regards,

      Georgi Georgiev

      Chaos Group Support

      בברכה

      איתי פרומקין

    • #87931
      עמרי רוןעמרי רון
      מנהל בפורום

      תודה איתי!

      לכן אנחנו מסבירים בעמוד 2 בספר לפנות אל support@chaosgroup.com

      בכל בעיה טכנית 🙂

    • #88008
      אוראור
      משתתף

      היי איתי ,

      תודה.

      איך זה בדיוק אמור לעבוד? הורדתי את זה וניסיתי לפתוח את הויריי אבל משום מה הוא כותב שהוא לא מצליח בכלל לאתר אותו…

    • #88034

      בוקר טוב

      זהו קובץ הפעלה (exe) . לאחר ההורדה יש להפעיל אותו (להקיש עליו פעמיים ). הוא פותח כמה וכמה מערכות של הויריי ומבקש אישור כל פעם , וצריך כל פעם לתת אישור והוא ממשיך הלאה עד שבסופו של התהליך (בסך הכל דקה-שתיים ) הוא כותב FINISH ואז לא אמורה להיות בעיה יותר .

      בברכה

    • #88035
      AvatarTeam
      מנהל בפורום

      תודה איתי 🙂

    • #88047
      אוראור
      משתתף

      שגיאה

      היי איתי,

      שוב תודה 🙂

      עקבתי אחר ההוראות עד שקיבלתי את ההודעה של finish , ואז כשניגשתי לפתוח את הויריי שוב, קיבלתי את הודעת השגיאה הזו (צירפתי צילום מסך)

      יש לך רעיון ?:(

       

       

       

       

       

    • #88048

      צהרים טובים

      איני יכול לראות באתר הזה תצלומי מסך .

      אם את רוצה אפשר לשלוח אלי ישירות ל  ittai1@netnaki.net.il

      בברכה

       

    • #88049
      אוראור
      משתתף

      שלחתי למייל

      המון תודה:)

מציג 9 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.