מציג 8 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #51620
      עמליה
      משתתף
      Offline
      Topics: 5
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      אני מנסה לייצר זכוכית עם צבע חיוור.
      בחרתי ב fog צבע עם saturation מאד נמוך
      ו multiplaier מאד נמוך.
      בחלונית תצוגה מקדימה של ה matirials החומר נראה טוב.
      אבל ברינדור הזכוכית יוצאת עם צבע מאוד עז, לא משנה כמה אני משחקת עם זה.

    • #51622
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6293
      Been thanked: 95 times

      1. תעלי צילומי מסך
      2. תוריד את ערך המולטיפלייר של הFOG
      3. תבהירי את הגוון

      הכל רשום בעמוד 110 בספר

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #51623
      עמליה
      משתתף
      Offline
      Topics: 5
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      1. אני לא יושבת כרגע על המחשב עם הויריי, אעלה צילומי מסך בהמשך.
      2. לא משנה כמה אני מורידה את ערך המולטיפלייר (הורדתי גם ל 0.01), רואים את ההשפעה בחלונית התצוגה המקדימה אבל לא ברינדור שנשאר בצבע עז.
      3. לא משנה כמה אני מבהירה את הגון (נתתי לו סטוריישן 1), רואים את ההשפעה בחלונית התצוגה המקדימה אבל לא ברינדור שנשאר בצבע עז.

    • #51624
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6293
      Been thanked: 95 times

      תורידי ל 0.001

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #51625
      עמליה
      משתתף
      Offline
      Topics: 5
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      הורדתי ל 0.001. לא עזר.
      אני שמה לב שזה לא קורה בכל מקום בזכוכית. איפה שיש מאחוריה קירות נניח זה כן נראה טוב.

      מעלה צילום מסך שמראה גם את הרינדור, גם את התצוגה מקדימה וגם את ההגדרות של ה fog
      ותמונה נוספת של רינדור מזווית אחרת של המודל.

      אני לא יודעת אם זה משנה, אבל הזכוכית החיצונית היא מעוגלת, ויש גם 2 קירות זכוכית בתוך המבנה.

    • #51626
      עמליה
      משתתף
      Offline
      Topics: 5
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

    • #51632
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6293
      Been thanked: 95 times

      את צריכה לבנות את הזכוכית עם עובי
      אם לא ולהקפיד שאת צובעת את כל הפאות משני הצדדים (או את כל הגרופקומפוננט מבחוץ)
      אם זה לא המצב,
      תבטלי את הFOG ותוסיפי גוון בסקצ'אפ (שהחומר יהיה ב-5-10 אחוז שקיפות ולא 0%.

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #51633
      עמליה
      משתתף
      Offline
      Topics: 5
      Replies: 8
      Been thanked: 0 times

      לזכוכית אכן אין עובי. חשבתי שעדיף ככה כדי לא להכביד על הרינדור.
      אבל החומר הוא דאבל-סיידד ועשיתי סלקט-אול בתוך הגרופ של הזכוכית בצביעה, אז לא חושבת שפיספסתי משהו.
      בינתיים השתמשתי בזכוכית מתוך תיקיית החומרים שקיבלנו בקורס ואיתה זה עובד יותר טוב (קוראים לה Glass-2_Shapes_vismat ושיניתי לה מעט את הצבע כדי שיתאים לי). מה שמעניין שהצבע שלה בכלל לא מוגדר דרך הפוג אלא ישירות בצבע של הריפרקשיין.

    • #51638
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6293
      Been thanked: 95 times

      זו גם דרך.

      מעולה תשני בהתאם.

      יש לכל דבר בויריי מספר פתרונות אפשריים :s

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

מציג 8 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.