• מאת
    תגובות
  • #55513

    מתן
    משתתף

    אני מנסה לתת תכונות של זכוכית בשני האלמנטים הצדדים בתמונה אבל הם יוצאים סתם אפורים חצי שקופים..
    גם אם מעלה את ערכי הריפלקשיין, ניסיתי גם לטעון חומרים מוכנים מהאתר פה, אבל עדין הם יוצאים סתם אפורים חצי שקופים
    נ.ב
    למה הרבה פעמים באמת יש פער בין איך שהחומר ניראה בתיקיה מהאתר פה לבין איך שהוא יוצא ברינדר, בתמונות שבתיקיה לדוגמא החומר ניראה תמיד יותר טוב

  • #55515

    Team
    מנהל בפורום

    חומר זכוכית הוא שקוף לחלוטין
    ואם אתה מרנדר אותו עם רקע לבן
    בלי שום אלמנט שהוא יכול לשקף
    הוא אכן עשוי לצאת לא כל כך משכנע

    מה עושים?

    1. אתה יכול לתת גוון תכלכל עם FOG
    2. אתה צריך לתת עובי לזכוכית ויכול לצבוע אותה בחומר זכוכית יותר אטום
    3. אתה צריך להשתמש במפת שמיים טובה כרקע (גם אם אתה שומר ללא רקע)
    4. אתה צריך להאיר את הסצנה ע"פ שיטת 3 הנקודות (מתואר בפרק תאורה)

    GOGOGO!

  • #55518

    מתן
    משתתף

    יצרתי רקע מהרצפה, וגם הוספתי ריפרקשין
    עדין נחוץ להשתמש במפת שמים טובה כרקע גם אם לא יראו אותה ברינדור?

  • #55519

    מתן
    משתתף

  • #55520

    Team
    מנהל בפורום

    תפתח את מודל התרגול REFRACTION 1
    שמקבלים עם הספר ויריי

    ותציב שם את המודל שלך.
    יש שם כבר תאורה והגדרות די מתאימות.

    ותעבוד על העדשה שלך
    היא רחבה מדי בשביל הדמיה כזו.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.