מציג 10 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55205
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      אני לא מצליח להגדיר emissive
      ברינדור החומר יוצא לי כאפור,
      בדקתי שהפאה לא הפוכה, עשיתי ריברס פייסז וניסיתי שוב לרנדר….

    • #55206
      דים
      משתתף
      Offline
      Topics: 20
      Replies: 331
      Been thanked: 0 times

      תוודא שעוצמה מספיק חזקה לעדשה של המצלמה

    • #55217
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      זה עושה לי את זה אפור, כשהגדרתי שיהיה זרחניות לבנה,
      מדובר על האלמנט העגול שדבוק לתקרה

    • #55218
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6075
      Been thanked: 66 times

      תסמן על גבי ההדמיה במה בדיוק מדובר.

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #55219
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      האיזור הזה שיצא לי באפור, כרגע הוא שקוף, שיחקתי קצת עם השקיפות לאחר שלא הצלחתי לעשות אותו זרחני לבן,

    • #55220
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      לא מבין למה אתה מסתבך.

      תמחק את החומר הזה – הוא כנראה כבר מבולבל לגמרי….

      תוודא שהגוף תאורה שלך נקי מחומרים לחלוטין
      אתה יכול להעזר בתוסף חומרים מספר נינג'ה

      תדגום חומר זרחני שכן עובד לך (נראה שיש כאלו במודל)
      ותצבע את הגוף תאורה מחדש.

      אם זה לא עובד,
      תיצור את העיגול הזה מחדש לגמרי ואז תצבע אותו. יכול להיות שיש איזשהו שיבוש בגאומטריהקבוצהקומפוננט.

      בהצלחה ושבת שלום!

    • #55229
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      לצורך הבדיקה יצרתי בצד של המודל קוביה חדשה, אלמנט נקי, יצרתי חומר חדש, לחיצה ימנית על scene matirial
      ואז create matirial
      ואז standard
      ואז הוספת שכבת emissieve

      רינדרתי, וזה מה שיצא

    • #55230
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

    • #55231
      גל גרבר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 34
      Replies: 799
      Been thanked: 5 times

      הי
      כדי לראות השפעה של חומר זרחני, עדיף לייצר סביבה חשוכה
      בנוסף ההמולטיפלייר הוא כרגע על 4 זה לא מספיק, תגביר ערכים

    • #55232
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      העלתי ל30, הבעיה הייתה באמת בעוצמה הנמוכה, למרות שבpreview זה היה ניראה זוהר ולבן.

      יש אפשרות כלשהי שהחומר הזרחני ישפיע על הקירות שמסביב ויאיר עליו קצת? לא ראיתי התייחסות בעמוד 119

    • #55233
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6075
      Been thanked: 66 times

      כי זה לא הייעוד שלו

      חומר EMISSIVE מיועד להארה מקומית של הגוף עצמו

      בשביל להפיץ אור איכותי אתה צריך להשתמש בגופי התאורה שבפרק 4

      בנוסף

      כמו שגל רשם

      אתה חייב לעבור שוב על פרק הסביבה ופרק המצלמה וליצור אווירה יותר חשוכה.

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

מציג 10 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.