• מאת
    תגובות
  • #55205

    מתן
    משתתף

    אני לא מצליח להגדיר emissive
    ברינדור החומר יוצא לי כאפור,
    בדקתי שהפאה לא הפוכה, עשיתי ריברס פייסז וניסיתי שוב לרנדר….

  • #55206
    דים
    דים
    משתתף

    תוודא שעוצמה מספיק חזקה לעדשה של המצלמה

  • #55217

    מתן
    משתתף

    זה עושה לי את זה אפור, כשהגדרתי שיהיה זרחניות לבנה,
    מדובר על האלמנט העגול שדבוק לתקרה

  • #55218
    Omri
    Omri
    מנהל בפורום

    תסמן על גבי ההדמיה במה בדיוק מדובר.

  • #55219

    מתן
    משתתף

    האיזור הזה שיצא לי באפור, כרגע הוא שקוף, שיחקתי קצת עם השקיפות לאחר שלא הצלחתי לעשות אותו זרחני לבן,

  • #55220

    Team
    מנהל בפורום

    לא מבין למה אתה מסתבך.

    תמחק את החומר הזה – הוא כנראה כבר מבולבל לגמרי….

    תוודא שהגוף תאורה שלך נקי מחומרים לחלוטין
    אתה יכול להעזר בתוסף חומרים מספר נינג'ה

    תדגום חומר זרחני שכן עובד לך (נראה שיש כאלו במודל)
    ותצבע את הגוף תאורה מחדש.

    אם זה לא עובד,
    תיצור את העיגול הזה מחדש לגמרי ואז תצבע אותו. יכול להיות שיש איזשהו שיבוש בגאומטריהקבוצהקומפוננט.

    בהצלחה ושבת שלום!

  • #55229

    מתן
    משתתף

    לצורך הבדיקה יצרתי בצד של המודל קוביה חדשה, אלמנט נקי, יצרתי חומר חדש, לחיצה ימנית על scene matirial
    ואז create matirial
    ואז standard
    ואז הוספת שכבת emissieve

    רינדרתי, וזה מה שיצא

  • #55230

    מתן
    משתתף

  • #55231
    גל גרבר
    גל גרבר
    מנהל בפורום

    הי
    כדי לראות השפעה של חומר זרחני, עדיף לייצר סביבה חשוכה
    בנוסף ההמולטיפלייר הוא כרגע על 4 זה לא מספיק, תגביר ערכים

  • #55232

    מתן
    משתתף

    העלתי ל30, הבעיה הייתה באמת בעוצמה הנמוכה, למרות שבpreview זה היה ניראה זוהר ולבן.

    יש אפשרות כלשהי שהחומר הזרחני ישפיע על הקירות שמסביב ויאיר עליו קצת? לא ראיתי התייחסות בעמוד 119

  • #55233
    Omri
    Omri
    מנהל בפורום

    כי זה לא הייעוד שלו

    חומר EMISSIVE מיועד להארה מקומית של הגוף עצמו

    בשביל להפיץ אור איכותי אתה צריך להשתמש בגופי התאורה שבפרק 4

    בנוסף

    כמו שגל רשם

    אתה חייב לעבור שוב על פרק הסביבה ופרק המצלמה וליצור אווירה יותר חשוכה.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.