מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
תגיות: UV
היי,
1. כמו שרואים בתמונה הטקסטורה של העץ יוצאת בזווית מסויימת אחרי הרינדור, בסקצ'אפ היא נמצאת בצורה מאוזנת כמו שצריך, אני חושד שזה בגלל V-Ray UV Tool שעשיתי אחרי Round Corner בפינות, אני צודק? איך מסדרים את זה?
2. בהדמיות פנים אני מסתבך בהגדרות תאורה, מצד אחד אני רוצה לשים HDRI, מצד שני כשאני מוריד את החשיפה ל-10-12 האור שנראה מבחוץ שורף את הפנים. איך אפשר להגדיר שיראו את הרקע מבחוץ מבלי לשרוף את הפנים?
תודה רבה
היי חבר,
קודם כל כדאי ליישר את הפרספקטיבה שכרגע מעוותת לגמרי
עבור על פרק המצלמה בספר ובחר ב two point pre
לגבי התאורה המושלמת: עליך להגביר את ערך ה EV
ולפצות בתאורה מלאכותית כמו שעושים בעולם האמיתי
בנוסף ניתן להחליש את מקדם העוצמה של ה HDRI
לגבי UV
זה ממש פשוט – ואין פה כללים
עבור בין ארבעת המצבים ובחר מה שמסתדר הכי טוב
אתה יכול לראות שיש 2 מצבים שמתאימים לפריסות על צורות עגולות (שפחות יתאימו לך פה)
ושני מצבים שיתאימו לפריסה שלך (הרביעי והחמישי משמאל)
בהצלחה!
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
סטודיו עמרי רון
מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין B
רח' הרוקמים 26 חולון
[email protected]
טל. 03-5555038