תגיות: 

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #99023
      haranza
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 22
      Been thanked: 0 times

      היי,

      1. כמו שרואים בתמונה הטקסטורה של העץ יוצאת בזווית מסויימת אחרי הרינדור, בסקצ'אפ היא נמצאת בצורה מאוזנת כמו שצריך, אני חושד שזה בגלל V-Ray UV Tool שעשיתי אחרי Round Corner בפינות, אני צודק? איך מסדרים את זה?

      2. בהדמיות פנים אני מסתבך בהגדרות תאורה, מצד  אחד אני רוצה לשים HDRI, מצד שני כשאני מוריד את החשיפה ל-10-12 האור שנראה מבחוץ שורף את הפנים. איך אפשר להגדיר שיראו את הרקע מבחוץ מבלי לשרוף את הפנים?

      תודה רבה

       

    • #99041
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6265
      Been thanked: 92 times

      היי חבר,

      קודם כל כדאי ליישר את הפרספקטיבה  שכרגע מעוותת לגמרי
      עבור על פרק המצלמה בספר ובחר ב two point pre

      לגבי התאורה המושלמת: עליך להגביר את ערך ה EV
      ולפצות בתאורה מלאכותית כמו שעושים בעולם האמיתי
      בנוסף ניתן להחליש את מקדם העוצמה של ה HDRI

      לגבי UV
      זה ממש פשוט – ואין פה כללים
      עבור בין ארבעת המצבים ובחר מה שמסתדר הכי טוב

      אתה יכול לראות שיש 2 מצבים שמתאימים לפריסות על צורות עגולות (שפחות יתאימו לך פה)
      ושני מצבים שיתאימו לפריסה שלך (הרביעי והחמישי משמאל)

      בהצלחה!

       

       

       

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.