מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #48767
      Avatarליטל ח
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 1
      Been thanked: 0 times

      הי לכולם,

      אני צריכה לייצר מבטים טובים ומחמיאים לרינדור בתוך מודל קטן וצפוץ באופן יחסי – כיצד כדאי לגשת לזה? (בלי שאצטרך לבנות עכשיו מחדש את המודל באזורים נפרדים – כמעט בלתי אפשרי)

      האם כדאי לעשות scale לכל המודל, על מנת לקבל שטח פנים גדול (אך קצת מעוות)? זה יכול לגרור בעיות אחכ בטקסטורות או בתאורה?

      ניסיתי גם להוריד פלאג אין שיאפשר רינדור במצב של חתך, אבל זה לא עובד משום מה.

      יש עוד רעיונות? פטנטים?

      אשמח לתגובות,
      תודה ולילה טוב

    • #48768
      AvatarTri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      היי ליטל,

      את יכולה לפתוח קצת את העדשה
      וכך בעצם יכנסו יותר פרטים לתוך התמונה
      תקישי Z או שתבחרי בכלי זכוכית המגדלת מסרגל הכלים
      ותזיני ערך גבוה יותר ע"י הקלדת מספר ואנטר

      ברירת המחדל היא 35 מעלות
      את יכולה להזין ערכים גבוהים יותר, 55-70 ואפילו יותר
      רק שימי לב לשמור על פרופורציות,
      ערך גבוה מידי עלול לגרום למבטים להראות לא מחמיאים לחלל ולא טבעיים.

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.