- לדיון זה יש 2 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 4 שנים, 8 חודשים בידי .
מציג 2 תגובות משורשרות
מציג 2 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › לעבור לגרסת 2021
התקנתי במחשב שלי סקצאפ 2021
יש לי כרגע 2019,
ואני רוצה להמשיך לעבוד עם מודל שלי מ 2019 ב 2021 גם בגלל שאת כל הוורי למדתי בגרסה 5.
איך אני מעדכנת אותו?
תודה
הי הודיה
פשוט תפתחי את הקובץ בגרסא החדשה ותמשיכי לעבוד
אין משהו מיוחד שצריך לעשות.
בהצלחה!
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
תודה!
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.