לעבור לגרסת 2021

עמרי רון פורומים פורום סקצ'אפ לעבור לגרסת 2021

טכני
מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #117683
      hodaya nachmias
      משתתף
      Offline
      Topics: 96
      Replies: 153
      Been thanked: 6 times

      התקנתי במחשב שלי סקצאפ 2021

      יש לי כרגע 2019,

      ואני רוצה להמשיך לעבוד עם מודל שלי מ 2019  ב 2021 גם בגלל שאת כל הוורי למדתי בגרסה 5.

      איך אני מעדכנת אותו?

      תודה

    • #117686
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9488
      Been thanked: 258 times

      הי הודיה

      פשוט תפתחי את הקובץ בגרסא החדשה ותמשיכי לעבוד

      אין משהו מיוחד שצריך לעשות.

      בהצלחה!

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #117688
      hodaya nachmias
      משתתף
      Offline
      Topics: 96
      Replies: 153
      Been thanked: 6 times

      תודה!

מציג 2 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0