מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #112667
      ArikArik
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 21
      Been thanked: 1 time

      היי,

      פעם ראשונה שאני מנסה מפות דיספלימנט. והתוצאה…לא ממש ברור לי מה הסיפור.(הריבוע בסקצ'אפ מחובר נורמאלי)

      (הרקע בגלל שעשיתי את זה מחוץ לשטח העבודה.אבל זה קורה גם בטוח שטח העבודה)

      ועוד דוגמא בקיר של פרגולה שעשיתי. במקום שהאבנים יהיו סתם בולטות נהיה לי כל מיני גלים במקומות לא קשורים למפה ששמתי.

      כאילו מפט דיספלימנט אמורה להיות רק לשכבה אחת ולא לצורות תלת מימד ? או ש…?

      תודה מראש(:

    • #112673
      נועם אליאסיםנועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 222
      Been thanked: 44 times

      היי אריק

      אתה לא טועה, מפות dis אמורות להיות על משטחים שטוחים אותם הן הופכות לתלת מימד.

      הבעיה בתמונה הראשונה מוכרת לי. גם לי זה קרה ולא ברור לי למה זה קורה. ההיגיון אומר לי שככל הנראה המפה של אולי על ערך מספרי גבוהה ואז היא ממש מרימה יותר מדי את הטקסטורה מה שגורם לרווח הזה.

      לגבי האבנים תבדוק שמפת הדיס׳ תואמת בדיוק את מפת ה-diffuse. אם לא, לא תהיה חפיפה ומפת הדיס׳ תרים את טקסטורת הלבנים במקומות לא רצויים.

       

      אני מסיק מהסיפור הזה כמה דברים (וגם מתוך הניסיון שלי עד עכשיו):

      1. בחומרים יחסית שטוחים כמו אריחים, טיח, פרקטים ובתכלס רוב החומרים, מצאתי שכלל לא חייב את מפת הדיס׳ והיא גורמת לבעיות אם כבר.

      2. מפת הדיס׳ טובה לחומרים מאוד גסים כמו לבנים, אדמת יער עם ענפי עץ בולטים, קיר לבנים עתיקות. טקסטורות שהן גסות ובולטות. בטקסטורות הללו מפת הגיס׳ תרים את הלבנים, למשל, ללא ליצור רווח לא הגיוני מכיוון שטקסטורת הלבנים בכל מקרה גסה.

       

      מקווה שאתה מצליח להבין מה אני אומר פה.

      בהצלחה ותעדכן!

      • #112677
        ArikArik
        משתתף
        Offline
        Topics: 21
        Replies: 21
        Been thanked: 1 time

        קודם, תודה על התגובה(:

        הבנתי מה אתה אומר, ואכן כאשר אני מוריד את החוזק של המפה הרווחים קטנים. אבל מה שרציתי ליצור לא קורה.

        אני מנסה ליצור אבני מדרך שלא יהיו כ"כ סימטריות כמו שניתן לראות בתמונה: https://prnt.sc/vukq5j וניסית ליצור איזה בליטות באבנים על ידי הדיס' אבל… וב- "וויאר האוס" אני לא ממש מוצא משהו כלבבי.

        אני גם מנסה ליצור צמחיה יפה (נושא אחר) מתחת לחלון ולא ממש הולך לי.

         

        ושוב , תודה על העזרה (:

         

         

    • #112678
      נועם אליאסיםנועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 222
      Been thanked: 44 times

      במקרה של אבני הדריכה אני לא ממליץ לך להשתמש במפת דיס' כי אתה לא תצליח להגיע לתוצאה הרצויה. כמו שכתבתי קודם המפה הזו תרים לך את כל הטקסטורה ותיצור רווחים.

      מה זה "וויאר האוס"? לא יצא לי לשמוע על זה (:

      מה שאתה יכול לעשות זה להשתמש במפת באמפ או נורמל.

      דבר נוסף שאפשר לעשות אבל זה קצת יותר מורכב. אתה יכול לחלק את אבן הדריכה לגריד ואז "לפסל" אותה. ממש למדל את הגיאומטריה שלה ככה שתהיה תלת מימדית באמת. כלי ה-sandox של סקצ'אפ יכולים לעשות את העבודה (או תוסף מעולה שנקרא artizan)

      אני לא רוצה לבלבל אותך יותר מדי אבל תקח מפה מה שתיקח.

      לאיזה מראה של צמחייה אתה מנסה להגיע?

       

    • #112699
      ArikArik
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 21
      Been thanked: 1 time

      א. כנראה לא הצלחתי לכתוב נכון בעברית את הwarehouse אבל זו הייתה הכוונה ב"וויאר האוס"

      בכל אופן זו דוג' של מה שהאדריכלית בקשה לשים כצמחיה

      ניסיתי לעשות משהו דומה עם אחד העציצים שעמרי נתן עם הקורס אבל זה יצא מאד לא ראליסטי.

      אני אבדוק לגבי התוסף. תודה(:

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.