עבודה בשכבות

עמרי רון פורומים פורום ויריי עבודה בשכבות

טכני
מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #117719
      שירה טויסיג
      משתתף
      Offline
      Topics: 11
      Replies: 3
      Been thanked: 1 time

      היי,

      אני מפרידה כל קומה בשכבות, אבל בחזית רואים את הקו שמפריד בין הקומות,

      מה עושים?

       

    • #117720
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9488
      Been thanked: 258 times

      היי שירה,

      זה פחות קשור לויריי או לתגיות של סקצ'אפ.

      זה קורה בגלל ההפרדה לקבוצות \ קומפוננטים.

      את יכולה להסתיר את הקווים באמצעות קליק ימני + HIDE

      עליך להיכנס לשתי הקבוצות של הקירות ולעשות את זה בתוכן.

       

      קחי בחשבון שקווים בכל מקרה לא מופיעים ברינדור ולכן זה לא כ"כ מפריע

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #117721
      שירה טויסיג
      משתתף
      Offline
      Topics: 11
      Replies: 3
      Been thanked: 1 time

      נכון, לא רואים את הקווים ברינדור,

      אבל בשלב הראשוני אני משרטטת הדמיה בסקצ'פ והלקוחות לא מבינים למה יש את הקו הזה בחזית..

       

      תודה רבה על העזרה!!

מציג 2 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0