- לדיון זה יש 2 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 4 שנים, 8 חודשים בידי .
מציג 2 תגובות משורשרות
מציג 2 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › עבודה בשכבות
היי,
אני מפרידה כל קומה בשכבות, אבל בחזית רואים את הקו שמפריד בין הקומות,
מה עושים?
היי שירה,
זה פחות קשור לויריי או לתגיות של סקצ'אפ.
זה קורה בגלל ההפרדה לקבוצות \ קומפוננטים.
את יכולה להסתיר את הקווים באמצעות קליק ימני + HIDE
עליך להיכנס לשתי הקבוצות של הקירות ולעשות את זה בתוכן.
קחי בחשבון שקווים בכל מקרה לא מופיעים ברינדור ולכן זה לא כ"כ מפריע
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
נכון, לא רואים את הקווים ברינדור,
אבל בשלב הראשוני אני משרטטת הדמיה בסקצ'פ והלקוחות לא מבינים למה יש את הקו הזה בחזית..
תודה רבה על העזרה!!
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.