מציג 10 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55620
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      סיימתי למדל בסקצאפ, המודל אמור להיות סיפריה, אין ממש הגדרות חומרים , ואיכות גבוהה של רינדור או הגדרות סביבה ואור,
      אני לא יודע איך לגשת לנושא של תאורת חוץ, המבנה אמור להיות עם קיר מסך מאיפה שהמצלמה מצלמת, אז מצד אחד זה כמעט חוץ, ויושפע מתאורת חוץ מד שני זה פנים..
      איך מתחילים??

    • #55624
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי מתן

      קודם כל הפרספקטיבה מעוותת לגמרי
      תיישר את המצלמה לפי ההנחיות בספר סקצ'אפ בעמוד 18

      דבר שני תמדל את קיר המסך…

      דבר שלישי…
      יש הסבר כיצד מכוונים את המצלמה בפרק המצלמה בספר ויריי
      ואתה די צודק, יכול להיות שהגדרות של חוץ יתאימו פה.
      אתה תכוון את ההגדרות בעצמך על ידי משחק עם הISO וה-SHUTTER
      זה קורה בעמוד 82 בספר ויריי.

      נ.ב
      לא עובדים עם חומרים לבנים לגמרי
      מה קורה עם גוף התאורה שלך?
      ככה הוא אמור להיראות?

    • #55628
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      לא, גוף התאורה עוד לא הגדרתי חומר , אני פוחד להתחיל להגדיר ואז הרינדורים יהיו כבדים, חשבתי אולי קודם להיסגר על התאורה הכללית וכל ההגדרות שלה ורק אז להתחיל להגדיר כל חומר,

    • #55629
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      1.
      תעבור על עמודים 114-115 בספר סקצ'אפ
      זה לוקח בדיוק שנייה לבחור טקסטורה
      אתה יכול להוסיף לה השתקפות בהמשך (אם זה מה שמדאיג אותך)

      2.
      מציע שתסיים למדל את המבנה קודם כל.
      ואז תחשוב טוב באיזו שעה אתה מעוניין להציג אותו
      בהתאם תכוון את תפריט ההצללות של סקצ'אפ
      ובמידת הצורך תוסיף תאורה מלאכותית
      כרגע יש לך בלאגן שלם

    • #55639
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      אני רוצה להציג את ההדמיות כחתכים פרספקטיבים שיודבקו על הגיליון,
      ולגבי השנדליר אני רוצה שהאלמנט העגול הדבוק לתקרה יאיר כמו בריסול, ניסיתי להגדיר חומר זרחני אבל הכל נצבע ככתם אחד בלי הבדלים בין המישור של הבסיס לבין הדפנות המתעגלים..איזה דרך מומלצת ?

    • #55641
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      1.
      אם זה חתך אז תצבע את מה שחתוך בצבע כהה שמסמן את החתך כרגע זה נראה לא גמור

      2.
      הספוטים השקועים בתקרה נראים לי קצת צפופים מדי
      וגם הייתי מוותר על המסגרת הכהה זה יוצר עומס מיותר

      3.
      את הגופי תאורה התלויים בגלריה הייתי מסובב ב90 מעלות כך שיתאימו לפינות ישיבה וגם מנמיך אותם.
      או שיהיו תלויים – או צמודי תקרה… כרגע זה לא זה ולא זה.

      4.
      יש הרבה אזורים שרופים. תחליש את החשיפה.

      5.
      בריסול?
      אתה מתכוון לתקרה נמתחת?
      זה צריך להיות חומר עם שקיפות והתאורה מאחוריו – בין אם היא EMISSIVE לבין אם זה גוף תאורה מלבני או ספירה.

    • #55647
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      3. לא הבנתי, אתה מדבר על הגופים המלבנים ארוכים? הם תלויים ומתיישרים באותו מישור עם הקורות בחיפוי בריק, משום מה החוטי תלייה נבלעו ברינדור.

      4. האיזורים השרופים קורים בקצוות של המודל, אבל החשיפה כן מתאימה לפנים המודל שיחסית הוא חשוך, אם אחליש iso הפנים בטח ייצא לי חשוך, כי אין texsky
      רקע ההדמיה לבן, ומקור האור מבוטל

      5. חשבתי על האופציה של חומר שקוף ומאחוריו מקור אור, אבל המקור אור ייצא נקודתי ויבלוט כנקודה, ואני רוצה שכל האלמנט העגול יאיר באופן שווה, ויזרח.

    • #55648
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי מתן

      לגבי הגופים – אכן אליהם התכוונתי. החלטה עיצובית שלך.

      חשיפה – זה שרוף מדי. תוריד חשיפה ותפצה בתאורה מלאכותית.

      לגבי התאורה – אתה יכול להאיר מאחורה עם אמסיב עגול. ואז למקם חומר שקוף.

      בהצלחה וקדימה לעבודה
      קיבלת את כל הייעוץ הדרוש.

    • #55667
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      1. הפחתתי חשיפה לאור והכנסתי הרבה תאורה מלאכותית, לא חשוך מידי עדין ?

      2.הפלוריסנטים הפסיקו לעבוד לי, ניסיתי לעשות חדשים, וזה לא הולך, עדין כבוי משום מה, הצד הלבן כלפי מטה, וגם ניסיתי להרחיק את המלבן קצת מהגוף תאורה בכמה סנטימטרים לראות שזה לא חוסם אותו .

      3.. הזכוכיות יותר מידי מראה… אבל אם אוריד ערך השתקפות זה יאבד מחומר הזכוכית שלו. איך אני יוצר זכוכית לבנה שקופה לגמרי, שלא תשקף בצורה מוגזמת את האובייקטים שסביבה

      4. הפחתתי את כמות הספוטים למעלה, ומשום מה לא כולם מאירים באופן שווה, למרות שהם קומפוננט

      5. אני מצרף שתי גירסאות אחת עם הדגשת פרטים ואחת בלי, זאת בלי ההדגשה היא לא מרונדרת עד הסוף.
      אני חושב שהגירסה בלי ההדגשת פרטים מחמיאה יותר לבריקים הלבנים, לא .?

    • #55669
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      1. העליונה נראית הרבה יותר טוב ועדיין קצת שרוף למעלה. אם יש אזורים שאתה רוצה להאיר יותר ולהבליט – פוטושופ

      2. תכין חדשים! מה אתה מציע שנעשה בדיוק?

      3.. מוריד את עוצמת הIOR

      4. כנראה שחלק מתנגשים בתקרה ולא עובדים טוב. אתה יכול לעבור על CUTOPEN שוב בספר נינג'ה – או לתקן בפוטושופ

      5. העליונה יותר טובה. אתה לא חייב לעשות את כל החיתוך שחור כל כך דומיננטי. וגם תוציא את החתך עוד 40 ס"מ, אחרי העמוד העגול.
      אם אתה רוצה לשפר ולהעשיר תראה את הקירות מבפנים בטון גבס וכדומה. ושיהיה קצת יותר כהה מהחומרים בחזית. אבל לא שחור.

      אבל שורה תחתונה:
      כל הכבוד!
      אתה מקשיב ומשתפר 🙄

    • #55670
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      ועוד דבר.

      הקורות והעמודים שלך מחופים בריקים.
      אני הייתי מנסה לעשות בדיוק ההפך.
      שקורות יהיו מבטון חשוף או עם טיח
      ושמה שקורה ביניהם, במקומות מסויימים (אם אתה מתעקש) יהיה בריקים.

      וגם הייתי מוותר על הגוף תאורה התלוי (יחד עם המתקן ה-ע-נ-ק שלו)

מציג 10 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.