שאלה על וירי 4:

עמרי רון פורומים פורום ויריי שאלה על וירי 4:

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #111204
      Minky
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 3
      Been thanked: 0 times

      היי.

      רציתי לדעת- בוירי 4 קורה לי הרבה פעמים שאני לא רואה את החומר כשאני מגדירה לו הגדרות.

      יש דרך לסדר את זה שאני יול לראות את זה?

      תודה רבה

    • #111205
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9492
      Been thanked: 258 times

      היי

      נסי ללחוץ על סמל המשולש \ PLAY הקטן שנמצא מעל סימן השאלה

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #111206
      Minky
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 3
      Been thanked: 0 times

      אני לוחצת וזה לא עוזר.
      יש עוד פתרון?

    • #111229
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9492
      Been thanked: 258 times

      לעדכן דרייבר של כרטיס מסך

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0