- לדיון זה יש 3 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 5 שנים, 7 חודשים בידי .
מציג 3 תגובות משורשרות
מציג 3 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › שאלה על וירי 4:
היי.
רציתי לדעת- בוירי 4 קורה לי הרבה פעמים שאני לא רואה את החומר כשאני מגדירה לו הגדרות.
יש דרך לסדר את זה שאני יול לראות את זה?
תודה רבה
היי
נסי ללחוץ על סמל המשולש \ PLAY הקטן שנמצא מעל סימן השאלה
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
אני לוחצת וזה לא עוזר.
יש עוד פתרון?
לעדכן דרייבר של כרטיס מסך
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.