עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › שיפורים/הערות/הארות להדמיה
- לדיון זה יש 2 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 6 שנים, 7 חודשים בידי
עמרי רון.
-
מאתתגובות
-
-
17 במרץ 2019 בשעה 10:30 #98101
היי עמרי
נא ראה תמונה מצורפת
כמה שאלות לגביה:
1. כפי שאתה רואה הצלחתי להפוך את הדלת לחדר עבודה מצד שמאל לשקופה כך שניתן לראות את תכולת החדר דרכה.
2. העיגולים האלו מעל המנורות של האי, הם בגלל שהגוף נכנס בתקרה? ניסיתי לסדר כמה פעמים וזה לא הצליח לי
3. איך ניתן לתת מוקד אור על האי עצמו? האם נוסף לגופי הOMNI שבתוך הנורות, צריך להוסיף גם גופי ספוט או IES, או שפשוט להוסיף SPHERE?
4. אם תשים לב מחוץ לדלת שנמצאת במסדרון וגם בהשתקפות של דלתות הגינה בטלויזיה, ניתן לראות גופים ששמתי בחוץ אבל במעומעם וחשוך. האם יש לך טיפים כיצד לשפר את האיכות והחשיפה בתמונה? זה כבר עומד על EV11. הוספתי לו מפת HDR של DAYLIGHT והשעה קבועה על 16:00, אבל עדיין בכל החלונות והדלתות די חשוך.
5. מדוע, אם עשיתי INVISIBLE על כל גופי הרקע המלבניים שלי, עדיין רואים אחד מהם משתקף במראה? (או שאולי זו אלומת אור?)
6. כיצד ניתן להפוך את השטיח ליותר ריאליסטי? עם אילו הגדרות לשחק?
7. המצב הנוכחי של הסצינה הוא 60 מעלות וTWO POINT PERSPECTIVE. האם זה בסדר?
אם יש לך עוד הערות אשמח לשמוע..

-
17 במרץ 2019 בשעה 16:24 #98117
היי ליאל
יפה מאוד, כל הכבוד, אבל קצת חשוך…
את יכולה להגביר את ה EV בסטופ או שניים לפחות , כלומר 8\9
2. אני צריך לראות את ההדמייה לא מרונדרת בשביל זה. ולהבין מה יש שם. לחילופין, את יכולה לעשות INTERACTIVE RENDER ובכל פעם להדליק ולכבות גוף אחר, כך תביני מי הבעייתי.
3. לאי הייתי משתמש ב – IES רך
4. נסי בלי HDRI בהדמיה הזו. הייתי משתמש ב TEXSKY
5. צריך להסיר את ה-V מ- AFFECT REFLECTION בגופים האלו.
6. עבור השטיח יש לשנות את ההגדרות של ה FUR – צפיפות עובי ואורך מספיק בד”כ. במקרה שלך נראה שאפשר להגביר את ערך הצפיפות.
7. הזווית מעולה. נסי לחתוך פחות רהיטים.
אתייחס שוב בערב!
בנתיים תשפרי את מה שרשמתי ובעיקר את הבהירות (EV)
וכל הכבוד שוב 🙂
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
18 במרץ 2019 בשעה 23:34 #98197
היי ליאל
איך הולך?אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.