מציג 16 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #49140
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      היי חברים,
      אשמח לעזרה,
      מה חסר לי?

      למה המים לא יוצאים לי שקופים?

      עזרה בבקשה,
      איזה ערכים חסרים לי?

    • #49141
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      בנוסף יש לי בד שאני רוצה שיצא קצת שקוף..
      על אותו נוסח..
      איפה הערך של השקיפות?

      תודה 🙂

    • #49142
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6265
      Been thanked: 92 times

      אנחנו לא יכולים לנחש

      תמיד תעלה צילומי מסך
      1. מודל (אזור המים)
      2. רינדור
      3. הגדרת חומר של המים

      יש לך מים מוכנים מעולים במודל ORANGE – קח אותם

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #49143
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      צירפתי תמונה…
      הנה מצרף שוב.

      זה פשוט עושה לי את החומר כמו זכוכית,
      אני רוצה שיראו את הפסיפס.

      לגבי המודל דלכם,
      פתחתי אותו.

      שמתי את אותו החומר בדיוק.

      מה דעתכם?

    • #49144
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      הבד זה הקשתות בפרגולה,
      והמים של הבריכה.

      תודה 🙂

    • #49147
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      היי יניר,

      לגבי החומר של כיסוי הפרגולה עליך להוריד את ערך השקיפות בעורך החומרים של ויריי כששחור זה אטום, ולבן שקוף לגמרי.

      לגבי החומר של הבריכה, אני מצרף לך כאן VRMAT שאני בדרך כלל עובד איתו לבריכות, אני בדרך כלל מוסיף מפת באמפ של TexNoise כדי להמחיש את התנודה של המים.
      בשבילך, לידע כללי ממליץ לך להסתכל על ההגדרות של החומר בעורך החומרים, תבחן את כל הנתונים.

      Hidden Content
      You must be logged in to see hidden content.

      עוד דבר שהייתי ממליץ לך לעשות הוא להנמיך קצת את ערך הגלוס בשכבת הרפלקשן של האריחים ברצפה.
      רצפות חוץ לא מבריקות כל כך בחיים האמיתיים, אלא אם כן זה שיש מלוטש עם קריסטל, או אריח ממש מבריק שזה דבר שלא עושים ברצפות חוץ בד"כ.

      🙂

    • #49148
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      תודה תודה תודה תודה

      אנסה כל מה שאמרת 🙂

    • #49149
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 6265
      Been thanked: 92 times

      וגם תבטל את הסימון
      USE COLOR AS TRANS…..

      במידה וזה מסומן

      תודה TRI D !

      אדריכל + מנהל האתר | לאתר רון אדריכלים

    • #49150
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      טוב זה כבר נראה הרבה יותר כמו מים..
      הבעיה שהמים עדיין יוצאים לי שחורים…
      ואני עדיין לא רואה את החומרים שמתחת…
      שיחקתי עם כל מה שאמרת.. ועדיין… 🙁

    • #49151
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      תנמיך את ערך השקיפות כפי שעשית בחומר של פרגולה.

    • #49152
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      טוב לא כל כך הצלחתי…

      גם הבד לא באמת שקוף,
      וגם הבריכה עדיין יוצאת שחורה…

      איזה עוד סיבות יכולות להיות…

      בעורך חומרים זה נראה שקוף לחלוטין…
      אבל ברינדור זה לא יוצא…

    • #49156
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 0 times

      במה צבעת את הפאה האחורית של המים?

    • #49157
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 0 times

      וגם:

      תצבע את הריצוף של הבריכה (הכחול)
      משני הכיוונים באותו החומר

    • #49159
      יניר אברהם
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 15
      Been thanked: 0 times

      תותחיייייייייים!!

      אין עליכם..
      איזה צוות מעולה…

      תודה רבה 🙂

      מצ"ב תמונה מתוקנת..

      הייתי שמח לפידבקים והערות שלכם..
      סה"כ הדמיה ראשונה שלי עם ויריי…

      עדיין לומד… 🙂

    • #49160
      אלמוני

    • #49162
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      קודם כל, אני מאוד שמח שהסתדרת,

      זה יפה מאוד להדמייה ראשונה.

      בנוגע להדמיה, אתה כבר תגיע לזה בכל מקרה ככל שתתקדם בתרגול הספר אבל בכל זאת כמה המלצות:

      בגדול ככל שתשקיע בהדמיה יותר ככה היא תראה ריאליסטית יותר, אין כאן איזשהו הוקוס פוקוס שהופך את ההדמיה למנצחת 😉
      תשקיע בחומרים, תשקיע בתאורה, תשקיע בגאומטריה של המודל – במיוחד במה שקרוב לעדשה, זה יתבטא בתוצר יותר טוב.

      כדאי להשקיע יותר בחומרים, חומרים עושים פלאים – זה אפילו יצא חרוז,
      כמעט לכל חומר יש השתקפות ברמה מסוימת, לצורך הדוגמה תסתכל על הקירות שלך בבית, יש להם השתקפות מסוימת נכון?
      אפילו לקיר או תקרה כדאי להוסיף שכבת השתקפות בחוזק מאוד נמוך, הדברים הקטנים האלו משפרים את איכות ההדמיה.

      שימוש בHDRI כמקור אור בסצינה.

      השעה שבחרת לא הכי אידאלית, כשמדובר בהדמיית יום, שעות הבוקר המוקדמות, או שעות אחר הצהריים לפני השקיעה, נותנות להדמיה מראה נעים יותר לעין מכיוון שהאור רך יותר.

      הכי חשוב זה להמשיך לתרגל, לבחון נתונים, לחקור השפעות של ערכים על הסצינה, ולעבוד עם הספר.
      וכמובן להתייעץ פה בפורום כשצריך 🙂

    • #49163
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 1 time

      היי Tri-D בהחלט שימוש יעיל ומהיר – TexNoise עבור הבאמפ של המים !

      עוד טיפ שימושי:
      על מנת להימנע מחומרים שקופים לחלוטין בסקצ'אפ
      ניתן לשים מפת Acolor לבנה
      בלשונית Diffuse תחת Transparency
      וכך לבחור איזו רמת שקיפות שרוצים בסקצ'אפ ולהישאר עם 0% ברינדור.

      זה מאוד שימושי גם במידול זכוכיות.

מציג 16 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.