• מאת
    תגובות
  • #56374
    משה דוד
    משה דוד
    משתתף

    האם dome light צריך לכסות את המודל או שצריך להיות בצידו?
    מה אומר החץ של ה dome light?
    תודה, משה

  • #56375

    Team
    מנהל בפורום

    היי משה

    ברגע שמגדירים בתוך הDOME מפת BITMAP שמוגדרת ENVIRONMENT
    אז היא נפרשת באופן אוטומטי כ-רקע של הסביבה

    ומבחינה הפיזית
    הקומפוננט של הDOME יכול להיות קטן מאוד (בגודל המקורי שלו)

    תחילת החץ מסמנת את מיקום המערב (שם השמש כברירת מחדל בHDRI)
    ואם תדליק את מתג "USE TRANSFORM" (בגרסא האחרונה של ויריי 3.4004)
    אז זה מאפשר לך לסובב את הDOME פיזית במודל וזה יסובב את הHDRI.

    בהצלחה!

  • #56376
    משה דוד
    משה דוד
    משתתף

  • #56379

    Team
    מנהל בפורום

    היי משה

    כל הכבוד על ההשתתפות בפורום
    על ההדמיה הזו דרושה עוד עבודה
    נראה שהצלחת בגדול כשהתעסקת רק בתאורה מלאכותית (בחדר רחצה)
    אבל בשילוב עם תאורת חוץ עדיין דרוש תרגול.

    האור בחוץ לא מוצלח.
    החומה חשוכה מדי…
    הדשא בהיר מדי ולא מטופל
    הבניין נראה מרחף באוויר… מה קורה מעבר לחומה הזו?

    האור של השמש שורף את שידת הטלויזיה והרהיט שעל השטיח
    החומר שלהם לבן מדי. אל תשתמש בלבן מוחלט – אלא אפור בהיר.
    לבן תמיד יצא בוהק ושרוף.

    אני מציע לעשות סיבוב נוסף ולהאיר את הסצנה מבפנים בצורה רכה וטובה יותר.
    לא לנסות להתבסס על התאורה שנכנסת מבחוץ.
    ותעזוב בנתייים את הDOME – תתחיל עם מפת SUNLIGHT רגילה.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.