מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #56374
      משה דודמשה דוד
      משתתף
      Offline
      Topics: 55
      Replies: 84
      Been thanked: 0 times

      האם dome light צריך לכסות את המודל או שצריך להיות בצידו?
      מה אומר החץ של ה dome light?
      תודה, משה

    • #56375
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי משה

      ברגע שמגדירים בתוך הDOME מפת BITMAP שמוגדרת ENVIRONMENT
      אז היא נפרשת באופן אוטומטי כ-רקע של הסביבה

      ומבחינה הפיזית
      הקומפוננט של הDOME יכול להיות קטן מאוד (בגודל המקורי שלו)

      תחילת החץ מסמנת את מיקום המערב (שם השמש כברירת מחדל בHDRI)
      ואם תדליק את מתג "USE TRANSFORM" (בגרסא האחרונה של ויריי 3.4004)
      אז זה מאפשר לך לסובב את הDOME פיזית במודל וזה יסובב את הHDRI.

      בהצלחה!

    • #56376
      משה דודמשה דוד
      משתתף
      Offline
      Topics: 55
      Replies: 84
      Been thanked: 0 times

    • #56379
      צוות האתרצוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 0 times

      היי משה

      כל הכבוד על ההשתתפות בפורום
      על ההדמיה הזו דרושה עוד עבודה
      נראה שהצלחת בגדול כשהתעסקת רק בתאורה מלאכותית (בחדר רחצה)
      אבל בשילוב עם תאורת חוץ עדיין דרוש תרגול.

      האור בחוץ לא מוצלח.
      החומה חשוכה מדי…
      הדשא בהיר מדי ולא מטופל
      הבניין נראה מרחף באוויר… מה קורה מעבר לחומה הזו?

      האור של השמש שורף את שידת הטלויזיה והרהיט שעל השטיח
      החומר שלהם לבן מדי. אל תשתמש בלבן מוחלט – אלא אפור בהיר.
      לבן תמיד יצא בוהק ושרוף.

      אני מציע לעשות סיבוב נוסף ולהאיר את הסצנה מבפנים בצורה רכה וטובה יותר.
      לא לנסות להתבסס על התאורה שנכנסת מבחוץ.
      ותעזוב בנתייים את הDOME – תתחיל עם מפת SUNLIGHT רגילה.

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.