תמחור הדמיות

עמרי רון פורומים פורום ויריי תמחור הדמיות

טכני
מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #138319
      תהילה טולידנו
      משתתף
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 32
      Been thanked: 2 times

      הי,

      אשמח לדעת בכמה מקובל לתמחר הדמיות (לפי מבט):

      – רינדור לסקצ'פ בנוי?

      – וכמה מידול + רינדור?

       

      תודה!

       

    • #138320
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9488
      Been thanked: 258 times

      הי תהילה

      זה מאוד משתנה בהתאם לניסיון ורמת ההדמיות שלך ,

      המוניטין והלקוחות שעבדת איתם.

       

      זה יכול להיות ברמה של 15,000-25,000 ש"ח למידול לסט של 3-4 הדמיות.

      וזה גם יכול להיות 1500 ש"ח.

       

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0