-
מאתתגובות
-
-
10 בספטמבר 2017 בשעה 20:03 #56889
-
10 בספטמבר 2017 בשעה 23:29 #56891
היי ג'ייקוב
ההודעת חתימה השגויה היא לא הבעיה
ומופיעה בתוספים רבים.גם אצלי וגם בכיתה זה ככה וזה פועל פיקס.
1. ניסית בקובץ חדש ונקי?
2. התקנה מחדש של לוברק לא עזרה?
3. לוודא שמותקן בנתיב C:Program Files וכך גם סקצ'אפ. -
11 בספטמבר 2017 בשעה 11:42 #56900
היי עמרי,
1. כן ניסיתי בקובץ חדש. עדיין אותו בעיה, לא מרנד/לא מזהה מאיפה לקרוא לקובץ של העץ
2. התקנתי מחדש, לא עזר..
3. בדקתי את הנתיב ושיניתי שוב ל C:PPROGRAM FILESLAUBWERK אבל גם שם בתוך התיקייה של העצים מופיעים לי בקבצי .lbw.gz – אני לא אמור להוציא אותם אחד אחד נכון?תודה מראש
-
11 בספטמבר 2017 בשעה 14:03 #56901
לא אמורים לשנות דבר בהתקנות – אתה התקנת את זה בכיתה
ראית שזה פשוט.אם אתה יכול תביא לפטופ לשיעור הקרוב וננסה לפתור את זה בכיתה.
אני אבדוק אם יצאה גרסא חדשה בנתיים. -
20 בפברואר 2018 בשעה 18:34 #58306
-
20 בפברואר 2018 בשעה 18:47 #58307
יש לך משולש צהוב של אזהרה שמתריע שהנתיב שבור.
זה נתיב בAPP DATA שהוא ייחודי לכל משתמש במחשב וזה מקור לתקלות מהסוג שאתה חווה.תקפיד לבצע PACK PROJECT לעיתים תכופות על פי ההסבר בפרק 6 בספר
ואז קבצי הPROXY יועתקו לתיקיה מקומית וברורה בכונן – שבה גם קובץ הסקצ'אפ.
זה פותר בעיות מסוג זה.לגבי הסיומת של לוברק, אבדוק מאוחר יותר.
בהצלחה
ד"ש לערן :s
-
20 בפברואר 2018 בשעה 19:29 #58308
תודה רבה עמרי.
אני איתרתי את הקבצים האלה בAPPDATA אבל לא חשבתי להזיז אותם משם – אני אנסה את זה עכשיו.
אם זה לא יעבוד אז אעדכן בהמשך.ד"ש חזרה ממנו!
-
20 בפברואר 2018 בשעה 19:35 #58309
היי שוב עמרי,
לצערי זה לא עבד – שמתי עצים חדשים בסצנה, העתקתי אותם מהתיקייה בAPPDATA וניסיתי לרנדר, ושוב אותו בעיה – העצים לא מופיעים.. -
20 בפברואר 2018 בשעה 23:44 #58312
היי ג'ייקוב
האם זה קורה גם בקובץ חדש ונקי?
-
21 בפברואר 2018 בשעה 12:18 #58313
היי עמרי, אכן זה קורה בכל סוג קובץ.
חדש ונקי, ישן ובאמצע!.. -
21 בפברואר 2018 בשעה 12:48 #58314
היי גיי'קוב.
אצלי במשרד ובסטודיו זה עובד פיקס.
סקצ'אפ 2018 (עם רישיון)
ויריי עדכני ביותר (עם רישיון 3.60.02)
גרסא אחרונה של לוברק מהאתר שלהם.תוודא שאתה עובד עם גרסאות תקינות
ובמידת הצורך תפנה לתמיכה שלהם
info@laubwerk.com*
דבר אחרון שאני חושב עליו הוא לבדוק שאין בעיה של הרשאות במחשב (ADMIN וכדומה)
כיון שהקבצים של לוברק מופיעים גם אצלי בAPP DATA וזו תיקיה שדורשת הרשאות.
מניח שהם יוכלו לייעץ לך לגבי זה. -
21 בפברואר 2018 בשעה 12:52 #58315
תודה רבה עמרי –
בגדול כן אני עובד על סקצ'אפ מייק 2017 (לא פרו)
ויריי 3.4אני אוריד את הגרסא האחרונה של לוברק מהאתר עכשיו ואראה אם זה ישנה משהו.
-
21 בפברואר 2018 בשעה 13:04 #58316
3.4 זו גרסא שהיו בא לא מעט בעיות
ולכן 3.6 יצאה.תתקדם גם שם.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.