-
מאתתגובות
-
-
18 במאי 2017 בשעה 19:15 #55843
-
18 במאי 2017 בשעה 19:32 #55844
כמו שכבר רשמו לך
אתה מגזים עם המפות חומראין חוקים קבועים
תרנדר סצנה בגודל הדרוש לך 20003000+ פיקסלים
ברמת LOWHIGHMEDIUM דרך עמוד 131תתעד את התוצאות
ותלמד להכיר את היכולות של המחשב שלךאנחנו היינו מרנדרים סצנה כזו בחצי שעה.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
19 במאי 2017 בשעה 13:03 #55847
שלום עמיחי,
זמן הרנדור מושפע ממהירות המעבד וכמות הליבות שיש לו
-
19 במאי 2017 בשעה 14:01 #55848
בנוסף למה שדים רשם
כמובן שהמהירות רנדור מושפעת ממורכבות הסצינה(קומפוננטים וחומרים וכו׳) -
19 במאי 2017 בשעה 14:15 #55849
גם כשאני מוריד חומרים אורך זמן הרנדור כמעט לא משתנה..
לשם השוואה, לעומת חצי שעה לרנדור שכתבו פה שלוקח לרנדר סצנה כמו בתמונה שצרפתי, לי 4-5 שעות עד שהוא מגיע ל-15% מהרינדור.
זה הפרש משמעותי מאוד.
יש לי במחשב מעבד I7 עם 8 ליבות במהירות 3.60
יש לכרטיס מסך NVIDIA QUADRO עם 4GB
כך שמבחינת הנתונים נראה לי שיש לי יכולות טובות + בשביל רינדור.האם יש אפשרות לשלוח למשהו את הקובץ כדי שיראה אותו ויוכל להגיד מה אני עושה לא נכון? והאם באמת החומרים ששמתי משפיעים עד כדי כך על זמן הרנדור?
-
19 במאי 2017 בשעה 14:40 #55850
מה שעוד יותר תומך במה שכתבתי.
אתה משתמש בצורה לא מאוד נכונה בחומרים, כפי שרואים במה שצירפת.
יכול להיות שאתה עובד עם דיספלייסמנט על אחד החומרים? כי כנראה שזה מה שתוקע את הכל
או קומפוננט לא טוב -
19 במאי 2017 בשעה 14:47 #55851
מה זה דיספלייסמנט?
-
19 במאי 2017 בשעה 15:48 #55852
זו מפת שינוי צורה
פשוט תקרא את פרק 5 בספר.
זה כתוב בבירור עם צילומי מסך ותרגול.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.