-
מאתתגובות
-
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 11:23 #112857
הי…
מעוניינת לקבל ביקורת על ההדמיה שאדע מה לשפר
תודה:)
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 13:02 #112862
היי שייני
קודם כל אני חושב שהזווית טובה.
בנוגע לתאורה, יש כמה אזורים ״שרופים״, ושוב בדומה להדמיה הקודמת, לא רואים איפה יש אור שמש אז לא מבחינים בתאורה טבעית (במידה ואת באמת רוצה להראות תאורה טבעית).
דבר נוסף שבולט זה היעדר שימוש במפות. הרבה חומרים בהדמיה נראים שטוחים. ברגע שתוסיפי להם מפות, כמו השתקפות, באמפ או נורמל, ההדמיה תיראה שונה לחלוטין.
תסתכלי על תמונות של עיצובי פנים ותראי את כמות הטקסטורות השונות, לכל אחת ברק שונה, חיספוס שונה ומראה שונה. מה שמקנה ייחודיות וריאליזם לסצנה (:
בהצלחה!
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 13:09 #112863
מעוניינת להראות תארה טבעית
אשמח שתכוון אותי איך באמת יראות את אור השמש בצורה יותר טובה
תודה
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 13:11 #112864
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 13:28 #112865
בוודאי תודה רבה
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 13:42 #112866
אם תשים לב הבריקים האפורים נראים דו מימדיים.איך להפוך אותם להיות תלת מימדיים?
-
7 בדצמבר 2020 בשעה 14:14 #112869
אוקיי אז קודם כל אני רואה שאור שמש לא נכנס לסלון בכלל. תפעילי את השמש של סקצ׳אפ תחת הלשונית shadows ותכווני אותה שתגלוש לתוך הסלון באופן שתרצי.
לגבי הבריקים, ובגדול גם לגבי כל חומר אחר. ממליץ לך מאוד ללמוד על חומרים, הרכבת חומרים, מפות של חומרים וכו׳. עמרי מסביר על זה מצויין בקורס אונליין ואם יש לך את ספר ויריי זה נמצא בפרק החמישי.
כמו במציאות, חומרים לא יכולים להשאר ברמת הטקסטורה בלבד. יש להם בליטות, חיספוס, לפעמים שקיפות, לפעמים הם מבריקים.
-
9 בדצמבר 2020 בשעה 11:10 #112992
היי שייני,
כמו שאני רואה כמה מהתותחים כולל נעם התותח על ענו לך ועזרו לך קצת.
אני אתן קצת משלי.
ראשית אנחנו רוצים להתמקדם בפנים ההדמייה או חוץ? אם אנחנו רוצים להתמקד בפנים ללא קשר לחוץ שלרוב זה בסדר לעשות, ניתן לתת חשיפת מצלמה נכונה ולשחק רק עם אלמנטי מצלמה פנימיים.כשצלם מצלם בפנים המבנה הוא מצלם אותו עם חשיפה עבור תאורה דלת שמש, כלומר ללא שמש וחשיפה ארוכה יותר כדי להכניס כמה שיותר אור לעדשה, מה שקורה בפועל זה שכל מה שנמצא בחוץ נשרף בצורה טבעית ולא צריך להדגיש אותו.
אני משתמש בתאורות מלבניות כדי להאיר תאורה לבנה לגמרי שנכנסת מבחוץ או מגדיר את ערכי הרקע ללבן מאוד ובהיר מאוד, משהו כמו 30 אינטנסיטי וצבע לבן לגמרי, ללא מפת שמיים.
בנוסף אני מגדיר ערכי תאורה גבוהים כדי שאוכל לשחק עם החשיפה של המצלמה בעצמי.
אני מצרף כמה תמונות בכדי שתוכלי לראות את ההגדרות שאיתן צריך לשחק אחרי שאת מבדילה את אלמנטי ההדמייה מחוץ לפנים ובלי להתייחס לחוץ המבנה.
תמונה ראשונה מסבירה באילו מדדים לגעת לאחר ביצוע הרינדור.
תמונה שנייה מראה תוצאה של לאחר המניפולצייה של יחס לבן- WARM COLD ו- סטורצייה
כפי שניתן לראות לא נגעתי כלל בתאורה, רק בערכי העריכה שלאחר הרינדור, הכול אפשרי עם וויריי אני מבטיח!
רועי אלישר - הדמיות פוטוריאליסטיות | האתר שלי | האינסטגרם שלי
-
9 בדצמבר 2020 בשעה 11:19 #112997
תודה רבה רבה אנסה לעשות את זה
אין אין על רועי המקצוען …שהוא במקרה גם דוד אלוף ושווה שעוזר תמיד כשצריך
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.