מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #50132
      רביד
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 0
      Been thanked: 0 times

      שלום שלום, 8) השכרתי לפני כמה חודשים את הקרייטיב קלאוד וזה עושה לי המון בעיות,
      לא יודעת אם זה קשור למחשב שלי או לתוכנה עצמה,אבל כל פעם שאני פותחת את התוכנה היא מבקשת ממני להוריד את הסט-אפ מחדש ולהתקין הכללל מחדש. 😥
      בכל מקרה בתמיכה ממליצים למחוק את ההתקנה ולהוריד מחדש.

      האם זה יגרור חיוב? כלומר האם זה אומר שאני משכירה את הענן מחדש?
      ועל הדרך האם למישהו יש רעיון אחר איך להתגבר על זה?

      תודה מראש לעונים(:

    • #50133
      צחי אסא
      משתתף
      Offline
      Topics: 0
      Replies: 70
      Been thanked: 0 times

      רביד שלום,
      אני לא עובד עם שירותי הענן והייתי ממליץ לך לדבר ישירות רק עם התמיכה של אדובי.

      בהצלחה!

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.