מציג 13 תגובות משורשרות
-
מאתתגובות
-
-
4 בספטמבר 2017 בשעה 15:09 #56829
-
4 בספטמבר 2017 בשעה 16:54 #56830
אתה עדיין עובד בויריי 2?
תעבור על פרק 2 בספר ותוודא שהגדרת TEXSKY ב-GI.
אם כן,
אז תרנדר בלי הזיגוג כדי לבדוק אם זה מה שמנטרל את ההשתקפות.
-
4 בספטמבר 2017 בשעה 17:01 #56831
היי בדיוק עליתי על זה שהזיגוג מצליל, איך אני מבטל את זה ששכבת הזיגוג לא תייצר צל
תודה -
4 בספטמבר 2017 בשעה 17:02 #56832
וכן אני עובד עם הויריי 2 עם הספר
-
4 בספטמבר 2017 בשעה 20:24 #56836
מעולה!
בלשונית REFRACTION תסיר את ה-V מהAFFECT SHADOW
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 2:10 #56840
תודה רבה עזרת מאד
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 10:22 #56842
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 11:35 #56843
היי נמרוד
כשאתה ממדל זכוכית עליך להקפיד שיהיה לה עובי
וגם שכל הפאות שפונות החוצה יהיו קדמיות.תמיד תהיה שבירה (מה שאתה מכנה עיוות)
אבל בעובי זכוכית של 1-2 ס"מ זה לא משמעותיאם זה מעוות כנראה שלא תחמת את הזכוכית כמו שצריך.
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 11:59 #56846
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 12:14 #56847
היי נמרוד
אני לא בטוח מה הגדרת בזכוכית
מציע שתייבא את אחת הזכוכיות מהמודלים שלי
או את CLEAR GLASS
או הכי טוב:
תיצור חומר חדש ורק תוסיף לו שקיפות + REFLECTION + REFRACTION
-
5 בספטמבר 2017 בשעה 12:26 #56848
סבבה, אנסה תודה
-
6 בספטמבר 2017 בשעה 13:20 #56855
-
6 בספטמבר 2017 בשעה 14:18 #56856
-
10 בספטמבר 2017 בשעה 10:50 #56882
תודה מתקן 🙂
-
-
מאתתגובות
מציג 13 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.