-
מאתתגובות
-
-
11 במאי 2012 בשעה 8:29 #39767
היי עמרי,
אני רוצה שאלמנטים כמו מתכת, שיש וכו'.. יקבלו ברק אך עדיין ישמרו על צבעם המקורי, שאני מרנדר הם מקבלים ברק כלשהו אך הופכים בהירים ונראים מטושטשים ולא בצבע המקורי.
אני רוצה לקבל משהו דומה לרצפה האדומה מבריקה שיש לך באחת ההדמיות המוצגות באתר, (היא מבריקה אך עדיין רואים את צבעה האדום).
ראיתי את התשובה שלך בפורום לגבי השתקפות וברק בזכוכית, ואכן זה עבד לי בזכוכית אך בחומרים אחרים זה לא הצליח.מה ניתן לעשות?
תודה ושבת שלום,
ינון. -
11 במאי 2012 בשעה 15:48 #39768Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
12 במאי 2012 בשעה 2:08 #39769Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
13 במאי 2012 בשעה 20:21 #39772
עשיתי את סדר הפעולות שאמרת והצלחתי להגיע לחומר מטלי בצבע שמשתקף אבל עדיין החומר יוצא בהיר מידי, השמים והסביבה משתקפים בחומר בצורה שרק במקומות מסויימים רואים את הצבע המקורי בצורה טובה ובכל שאר המקומות הוא יוצא בהיר ובצבע השמים.
איך אני יכול לעשות שהצבע של החומר יראה בצורה טובה, אך שיקבל בכל זאת ברק והשתקפות?
תודה ערב טוב,
ינון -
14 במאי 2012 בשעה 0:12 #39774
היי ינון,
מהו הגוון של הצבע שאתה מנסה ליצור?
רשום כאן ואעלה עבורך חומר שתוכל לערוך -
16 במאי 2012 בשעה 1:54 #39784
היי עמרי,
1. אני חושב שהצלחתי לעשות חומר עם בעל צבע והשתקפות.
אני מצרף לך מס' תמונות של ההדמיה לביקורת וחוות דעת שלך.
התמונות לא יוצאות לי מטשטשות ולא מספיק חדות, אני חושב שזאת אולי בעיה של אור אם תוכל להמליץ איך לשפר את איכות התמונה.2. אני מתכוון להדפיס את התמונות האלה על פוסטר, ולכן אני צריך לסגור אותן ברזולוציה גבוהה שתתאים להדפסה, איך אני מגדיר רזולוציה לתמונה לפני שיוצאים לרנדור?
תודה ולילה טוב,
ינון. -
16 במאי 2012 בשעה 19:46 #39788Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
16 במאי 2012 בשעה 19:49 #39789
לגבי הOUTPUT:
האם ההדמיות מיועדות לגליונות?
ראשית חשב מהו הגודל הרצוי,
ואז גש לחלונית OUTPUT והכנס את רוחב התמונה המבוקש בפיקסלים.
אני מוציא הדמיות גם ב-9950 פיקסלים כשצריך.
כיצד מחשבים כמה פיקסלים עלינו להגדיר בסקצאפ או ויריי ביחס לגודל הדף שלנו?ניתן לחשב בקלות באופן הבא:
יש לחלק את אורך התמונה בסנטימטרים ב 2.54 (על מנת להמיר לאינצ´ים)
אח"כ להכפיל ברזולוציה הדרושה ב DPI. במקרה של A3:
אורך הדף: 42 ס"מ רזולוציה: 300 DPI ולכן: נקודות 4960=300*42/2.54רוחב הדף ע"פ אותו חישוב יוצא 3508 פיקסלים.
כעת נבדוק מהו רוחבאורך התמונה האידאלי מבחינת מה שברצוננו להשיג
-
17 במאי 2012 בשעה 17:55 #39795
היי ינון!
פתחתי עבורך את ההורדות לתלמידי קורס VRAY וכן לתלמידי קורס SKETCHUP!
בהצלחה ועדכן לגבי ההדמיות. -
18 במאי 2012 בשעה 0:15 #39796
היי עמרי,
תודה על החומרים…
שאתה אומר להגדיל או להקטין את זמן החשיפה אתה מתכוון לשנות את הערך ב- shutter speed?
איפה אני מעלה את רגישות הסרט?כמו שאמרת, דבר שחסר לי בהדמיות הוא העשרת הרקע והסביבה.
כיצד אני יכול ליצור רקע של עצים ובינוי באיכות טובה? ברינדור עצמו או בהוספה בפוטושופ? (פשוט בפוטושופ אני לא מוצא עצים שיראו באיכות טובה)
אני מצרף לך תמונות של הרינדור במייל, מכיוון שהן מפרוייקט בבניה שאני לא יכול לפרסם בפורום.תודה רבה,
ינון. -
18 במאי 2012 בשעה 1:24 #39797
הי ינון
אשלח לך בסוף השבוע מספר עצים באיכות גבוהה.
יש סוג ספציפי שמתאים לך?
לגבי זמן חשיפה, להדמיות חוץ שטופות שמש, עדיף בד״כ לתת ערך שבין 300 ל400. -
20 במאי 2012 בשעה 14:16 #39800
היי ינון,
מהירות הסרט הנמדדת במספרי ISO הינה רגישות הסרט (או החיישן במצלמות דיגיטליות) לאור. ככל שהמהירות גבוהה יותר, כך הסרט רגיש יותר והתמונה שתתקבל באותם תנאים תהיה מוארת יותר.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.