מציג 4 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55513
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      אני מנסה לתת תכונות של זכוכית בשני האלמנטים הצדדים בתמונה אבל הם יוצאים סתם אפורים חצי שקופים..
      גם אם מעלה את ערכי הריפלקשיין, ניסיתי גם לטעון חומרים מוכנים מהאתר פה, אבל עדין הם יוצאים סתם אפורים חצי שקופים
      נ.ב
      למה הרבה פעמים באמת יש פער בין איך שהחומר ניראה בתיקיה מהאתר פה לבין איך שהוא יוצא ברינדר, בתמונות שבתיקיה לדוגמא החומר ניראה תמיד יותר טוב

    • #55515
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      חומר זכוכית הוא שקוף לחלוטין
      ואם אתה מרנדר אותו עם רקע לבן
      בלי שום אלמנט שהוא יכול לשקף
      הוא אכן עשוי לצאת לא כל כך משכנע

      מה עושים?

      1. אתה יכול לתת גוון תכלכל עם FOG
      2. אתה צריך לתת עובי לזכוכית ויכול לצבוע אותה בחומר זכוכית יותר אטום
      3. אתה צריך להשתמש במפת שמיים טובה כרקע (גם אם אתה שומר ללא רקע)
      4. אתה צריך להאיר את הסצנה ע"פ שיטת 3 הנקודות (מתואר בפרק תאורה)

      GOGOGO!

    • #55518
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

      יצרתי רקע מהרצפה, וגם הוספתי ריפרקשין
      עדין נחוץ להשתמש במפת שמים טובה כרקע גם אם לא יראו אותה ברינדור?

    • #55519
      מתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 45
      Replies: 129
      Been thanked: 0 times

    • #55520
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      תפתח את מודל התרגול REFRACTION 1
      שמקבלים עם הספר ויריי

      ותציב שם את המודל שלך.
      יש שם כבר תאורה והגדרות די מתאימות.

      ותעבוד על העדשה שלך
      היא רחבה מדי בשביל הדמיה כזו.

מציג 4 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.