-
מאתתגובות
-
-
21 בפברואר 2017 בשעה 18:57 #55205
אני לא מצליח להגדיר emissive
ברינדור החומר יוצא לי כאפור,
בדקתי שהפאה לא הפוכה, עשיתי ריברס פייסז וניסיתי שוב לרנדר…. -
21 בפברואר 2017 בשעה 21:11 #55206
תוודא שעוצמה מספיק חזקה לעדשה של המצלמה
-
24 בפברואר 2017 בשעה 0:50 #55217
-
24 בפברואר 2017 בשעה 2:39 #55218
תסמן על גבי ההדמיה במה בדיוק מדובר.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
24 בפברואר 2017 בשעה 14:37 #55219
-
24 בפברואר 2017 בשעה 19:37 #55220
לא מבין למה אתה מסתבך.
תמחק את החומר הזה – הוא כנראה כבר מבולבל לגמרי….
תוודא שהגוף תאורה שלך נקי מחומרים לחלוטין
אתה יכול להעזר בתוסף חומרים מספר נינג'התדגום חומר זרחני שכן עובד לך (נראה שיש כאלו במודל)
ותצבע את הגוף תאורה מחדש.אם זה לא עובד,
תיצור את העיגול הזה מחדש לגמרי ואז תצבע אותו. יכול להיות שיש איזשהו שיבוש בגאומטריהקבוצהקומפוננט.בהצלחה ושבת שלום!
-
25 בפברואר 2017 בשעה 23:30 #55229
-
25 בפברואר 2017 בשעה 23:32 #55230
-
25 בפברואר 2017 בשעה 23:35 #55231
הי
כדי לראות השפעה של חומר זרחני, עדיף לייצר סביבה חשוכה
בנוסף ההמולטיפלייר הוא כרגע על 4 זה לא מספיק, תגביר ערכים -
26 בפברואר 2017 בשעה 0:06 #55232
העלתי ל30, הבעיה הייתה באמת בעוצמה הנמוכה, למרות שבpreview זה היה ניראה זוהר ולבן.
יש אפשרות כלשהי שהחומר הזרחני ישפיע על הקירות שמסביב ויאיר עליו קצת? לא ראיתי התייחסות בעמוד 119
-
26 בפברואר 2017 בשעה 11:30 #55233
כי זה לא הייעוד שלו
חומר EMISSIVE מיועד להארה מקומית של הגוף עצמו
בשביל להפיץ אור איכותי אתה צריך להשתמש בגופי התאורה שבפרק 4
בנוסף
כמו שגל רשם
אתה חייב לעבור שוב על פרק הסביבה ופרק המצלמה וליצור אווירה יותר חשוכה.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.