מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
מס' דברים:
1.החומרים ברינדור יוצאים לי שטוחים, כצבע חלק.
2.איפה ניתן למצוא קומפוננט של רכב, טקסטורה של חלוקי נחל עם bump ו- displacement
3.איך מייצרים ריצוף חדש שלא קיים באופציות החומרים של ויריי
4. יוצאות לי נקודות גם ברזולוציה גבוהה כאשר לא השתמשתי בemissive בכלל וגם באיכות רינדור גבוהה.
תודה רבה מראש
היי עינת,
1.
זה לא אמור לקרות. אם יש חומר בעייתי מבחינת הטקסטורה, את צריכה לבדוק שמפת הBITMAP מקושרת, ראי עמ' 154-155. או שתצרי את החומר מחדש ע"פ ההסבר בעמוד 21.
2.
רכבים: יש כתבה בבלוג – לינק
טקסטורה עם BUMP\DISPLACEMENT – תחפשי טוב בתיקיית VRMAT שקיבלת. ואם לא תמצאי תיכנסי לאתר פוליגון וצרי את החומר בעצמך – לינק
3.
ראי עמוד 21 בספר ויריי. וגם עמודים 114-115 בספר סקצ'אפ.
4.
תעלי לאיכות VERY HIGH \ HIGH. ואם מדובר בחומר ספציפי – תחליפי אותו בחומר אחר.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
סטודיו עמרי רון
מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין B
רח' הרוקמים 26 חולון
[email protected]
טל. 03-5555038