מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #88574
      einat reich
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 11
      Been thanked: 0 times

      מס' דברים:

      1.החומרים ברינדור יוצאים לי שטוחים, כצבע חלק.

      2.איפה ניתן למצוא קומפוננט של רכב, טקסטורה של חלוקי נחל עם bump ו- displacement

      3.איך מייצרים ריצוף חדש שלא קיים באופציות החומרים של ויריי

      4. יוצאות לי נקודות גם ברזולוציה גבוהה כאשר לא השתמשתי בemissive בכלל וגם באיכות רינדור גבוהה.

      תודה רבה מראש

       

       

    • #88575
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8859
      Been thanked: 313 times

      היי עינת,

       

      1.
      זה לא אמור לקרות. אם יש חומר בעייתי מבחינת הטקסטורה, את צריכה לבדוק שמפת הBITMAP מקושרת, ראי עמ' 154-155. או שתצרי את החומר מחדש ע"פ ההסבר בעמוד 21.

      2.
      רכבים:  יש כתבה בבלוג – לינק
      טקסטורה עם BUMP\DISPLACEMENT – תחפשי טוב בתיקיית VRMAT שקיבלת. ואם לא תמצאי תיכנסי לאתר פוליגון וצרי את החומר בעצמך – לינק

      3.
      ראי עמוד 21 בספר ויריי. וגם עמודים 114-115 בספר סקצ'אפ.

      4.
      תעלי לאיכות VERY HIGH \ HIGH. ואם מדובר בחומר ספציפי – תחליפי אותו בחומר אחר.

       

       

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.