תגיות: 

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #93975
      tom_98
      משתתף
      Offline
      Topics: 20
      Replies: 36
      Been thanked: 0 times

      הי,

      1. למה כשאני מרנדרת דרך כרטיס מסך GPU מקבלת תוצאה שונה כאשר אני מרנדרת דרך המעבד של המחשב CPU
      2. לפי הספר הבנתי שכדי להחליש השתקפויות בזכוכית אני צריכה להחליש את ior מתחת ל 1 נכון?!
      3. דוגמאות : הראשונה זו GPU והשניה CPU

    • #93977
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8855
      Been thanked: 313 times

      היי אביא

      התוצאות שונות מכיוון שGPU ו-CPU עובדים בצורה חישוב שונות.

      תבדקי מה עובד עבורך יותר טוב ומהיר

      ותתמידי בו.

       

      לגבי IOR

      יש טבלה בעמוד 165

      הטווח שמתאים לזכוכית הוא בין 1.5-1.7

      לא צריך להגיע ל IOR 1

      ושימי לב שאת צריכה לעשות את זה דרך REFLECTION IOR

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #93979
      tom_98
      משתתף
      Offline
      Topics: 20
      Replies: 36
      Been thanked: 0 times

      הטעות שלי הייתה בזכוכית הרצפה היא הייתה הפוכה, בגלל זה התוצאות היו שונות.(הזכוכית ברצפה יצאה הרבה יותר טובה)

      לגבי ההשתקפויות בזכוכית הסגירה של המדרגות, איך אני יוצרת פחות השתקפויות?. 

    • #93984
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8855
      Been thanked: 313 times

      בשביל להחליש השתקפות של זכוכית צריך להחליש את REFLECTION IOR
      מ 1.8 ל 1.5 ומטה.

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.