-
מאתתגובות
-
-
2 בדצמבר 2020 בשעה 20:56 #112667
היי,
פעם ראשונה שאני מנסה מפות דיספלימנט. והתוצאה…לא ממש ברור לי מה הסיפור.(הריבוע בסקצ'אפ מחובר נורמאלי)
(הרקע בגלל שעשיתי את זה מחוץ לשטח העבודה.אבל זה קורה גם בטוח שטח העבודה)
ועוד דוגמא בקיר של פרגולה שעשיתי. במקום שהאבנים יהיו סתם בולטות נהיה לי כל מיני גלים במקומות לא קשורים למפה ששמתי.
כאילו מפט דיספלימנט אמורה להיות רק לשכבה אחת ולא לצורות תלת מימד ? או ש…?
תודה מראש(:
-
2 בדצמבר 2020 בשעה 21:58 #112673
היי אריק
אתה לא טועה, מפות dis אמורות להיות על משטחים שטוחים אותם הן הופכות לתלת מימד.
הבעיה בתמונה הראשונה מוכרת לי. גם לי זה קרה ולא ברור לי למה זה קורה. ההיגיון אומר לי שככל הנראה המפה של אולי על ערך מספרי גבוהה ואז היא ממש מרימה יותר מדי את הטקסטורה מה שגורם לרווח הזה.
לגבי האבנים תבדוק שמפת הדיס׳ תואמת בדיוק את מפת ה-diffuse. אם לא, לא תהיה חפיפה ומפת הדיס׳ תרים את טקסטורת הלבנים במקומות לא רצויים.
אני מסיק מהסיפור הזה כמה דברים (וגם מתוך הניסיון שלי עד עכשיו):
1. בחומרים יחסית שטוחים כמו אריחים, טיח, פרקטים ובתכלס רוב החומרים, מצאתי שכלל לא חייב את מפת הדיס׳ והיא גורמת לבעיות אם כבר.
2. מפת הדיס׳ טובה לחומרים מאוד גסים כמו לבנים, אדמת יער עם ענפי עץ בולטים, קיר לבנים עתיקות. טקסטורות שהן גסות ובולטות. בטקסטורות הללו מפת הגיס׳ תרים את הלבנים, למשל, ללא ליצור רווח לא הגיוני מכיוון שטקסטורת הלבנים בכל מקרה גסה.
מקווה שאתה מצליח להבין מה אני אומר פה.
בהצלחה ותעדכן!
-
2 בדצמבר 2020 בשעה 22:23 #112677
קודם, תודה על התגובה(:
הבנתי מה אתה אומר, ואכן כאשר אני מוריד את החוזק של המפה הרווחים קטנים. אבל מה שרציתי ליצור לא קורה.
אני מנסה ליצור אבני מדרך שלא יהיו כ"כ סימטריות כמו שניתן לראות בתמונה: https://prnt.sc/vukq5j וניסית ליצור איזה בליטות באבנים על ידי הדיס' אבל… וב- "וויאר האוס" אני לא ממש מוצא משהו כלבבי.
אני גם מנסה ליצור צמחיה יפה (נושא אחר) מתחת לחלון ולא ממש הולך לי.
ושוב , תודה על העזרה (:
-
-
2 בדצמבר 2020 בשעה 23:02 #112678
במקרה של אבני הדריכה אני לא ממליץ לך להשתמש במפת דיס' כי אתה לא תצליח להגיע לתוצאה הרצויה. כמו שכתבתי קודם המפה הזו תרים לך את כל הטקסטורה ותיצור רווחים.
מה זה "וויאר האוס"? לא יצא לי לשמוע על זה (:
מה שאתה יכול לעשות זה להשתמש במפת באמפ או נורמל.
דבר נוסף שאפשר לעשות אבל זה קצת יותר מורכב. אתה יכול לחלק את אבן הדריכה לגריד ואז "לפסל" אותה. ממש למדל את הגיאומטריה שלה ככה שתהיה תלת מימדית באמת. כלי ה-sandox של סקצ'אפ יכולים לעשות את העבודה (או תוסף מעולה שנקרא artizan)
אני לא רוצה לבלבל אותך יותר מדי אבל תקח מפה מה שתיקח.
לאיזה מראה של צמחייה אתה מנסה להגיע?
-
3 בדצמבר 2020 בשעה 17:21 #112699
א. כנראה לא הצלחתי לכתוב נכון בעברית את הwarehouse אבל זו הייתה הכוונה ב"וויאר האוס"
בכל אופן זו דוג' של מה שהאדריכלית בקשה לשים כצמחיה
ניסיתי לעשות משהו דומה עם אחד העציצים שעמרי נתן עם הקורס אבל זה יצא מאד לא ראליסטי.
אני אבדוק לגבי התוסף. תודה(:
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.