-
מאתתגובות
-
-
4 בדצמבר 2013 בשעה 12:01 #42419
בוקר טוב,
יש לי שתי שאלות:1- רינדור דרך מראה
ברינדור בחדר גדול עם מראה, איך אפשר להוסיף תאורה? גם כשמסמנים invisble בתאורה, עדיין רואים גוף גדול ומסנוור..
אם אני רק משנה את ההגדרות של הסביבה והמצלמה, התמונה יוצאת מאוד אפלה ומגורענת.2- תמונה עם שקיפות
כאשר מוסיפים תמונה עם שקיפות, האם יש אפשרות להתייחס אליה כחומר, כלומר לתת לה ברק וכו'? ניסיתי, וזה נותן ברק גם בחלקים השקופים, יש דרך לתת תכונות רק לחלקים ה"מלאים"?תודה!
Attachments: -
4 בדצמבר 2013 בשעה 12:20 #42420
היי יעל,
1. בהחלט ניתן!
זה מוסבר בספר תחת RECTANGLE LIGHT
יש לבטל SPECUALRREFLECTION.2. יש להוסיף מסכה שתבטל השתקפויות באיזורים הללו – בהחלט אפשרי
צוות האתר יעלה על כך הסבר בהמשך בערב 🙂 -
4 בדצמבר 2013 בשעה 14:42 #42422
לגבי המסכה,
בתוך שכבת הREFLECTION
ברובריקת GENERAL
תחת FILTER
עליך לשים מפת TEXBITMAP
שתגדיר היכן אנו רוצים לבטל את אפקט ההשתקפות (מפת שחור לבן, כאשר לבן = יש השתקפות, שחור = אין)בהצלחה!
-
4 בדצמבר 2013 בשעה 17:54 #42426
תודה על התשובות!
לגבי התאורה- ביטלתי את הסימונים כמו שאמרת, ועדיין רואים משהו מגורען, במקום שיש בו תאורה (אני מצרפת רינדור)
השקיפות- אני מנסה, ולא נראה שזה מצליח.
שמתי תמונה ב PNG כדי לקבל שקיפות
ב reflection ב Filter שמתי את אותה התמונה ב JPG שחור לבן
זו הכוונה?Attachments: -
4 בדצמבר 2013 בשעה 18:51 #42428
היי יעל,
אכן לזה התכוונה שני התותחית.
באשר לתמונה שהעלת.
נראה כי אין מספיק אור בסצינה.
בדקי את הגדרות הרנדור שלך- במיוחד תחת הגדרת המצלמה.
שימי לב כי ברנדר פנים יש לטעון הגדרות בהתאם.
באשר לגרעון- הוא נובע בעיקר בעקבות חוסר אור.
שימי לב שאת עובדת בסנטימטרים ולא במטרים- כך גם מחושבות יחידות התאורה והעוצמה.
עדכני אותנו.:)
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.