מציג 9 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #101309
      Tevelbiton1
      משתתף
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 9
      Been thanked: 0 times

      היי מאחדת מס' שאלות..

      1. לקירות לבנים כדאי לתת חומר בויריי? או להשאיר להם את חומר ברירת המחדל?
      2. אם ארצה זכוכית שהיא מעט יותר חלבית נניח במעקה זכוכית כדי שיראו את הזכוכית, לבחור חומר אחר או לשנות משהו בהגדרות החומר?
      3. אם האנשים של ויירי יוצאים כהים לעומת שאר ההדמיה הצבעים שלהם חזקים יותר, תוכל להראות איפה אני משנה את הגדרות החומר שלהם ? (הראת לי במהלך השיעור אך שכחתי)
      4. אם ארצה לשנות טקסטורה של חומר בבגדים של האנשים נניח להחליף להם חולצה? יש אופציה כזו?

       

      זהו לבינתיים, תודה רבה,

      תבל

    • #101312
      haranza
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 22
      Been thanked: 1 time

      1. לא רצוי לעשות קיר לבן, תתני לו גוון טיפה אפרפר. הייתי מנסה גם לעשות גימור סטוקו או משהו כזה, זה יתן לרינדור מראה קצת יותר משכנע ואמיתי.

      2. כדי ליצור זכוכית חלבית את הולכת בעורך חומרים ל-Refraction ומשנה את ערך Refraction Glossiness ל-0.95 או טיפה פחות. קחי בחשבון שזה מאריך מאוד זמן רינדור.

      3.

      4. את עורכת את הגרופ, ומחליפה את החומר בחולצה או בכל חלק שאת רוצה לחומר החדש. כמו כל פעולה של החלפת חומר

    • #101315
      Tevelbiton1
      משתתף
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 9
      Been thanked: 0 times

      3.אם האנשים של ויירי יוצאים כהים לעומת שאר ההדמיה הצבעים שלהם חזקים יותר, תוכל להראות איפה אני משנה את הגדרות החומר שלהם ? (הראת לי במהלך השיעור אך שכחתי)

    • #101323
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8859
      Been thanked: 313 times

      היי תבל (והרן)

      בהמשך למה שהרן רשם

       

      3.

      לגבי האנשים שהטקסטורה שלהם יוצאת רוויה מדי – זה בד"כ קורה כשמדובר בחומר ויסמט ישן

      את יכולה להעביר את הדמות לקובץ נפרד ולבצע WIPE V-RAY DATA (כמו שרשום בעמ' 22)

      ואז להחזיר את הקומפוננט המתוקן לקובץ. זה מאפס את החומר לפורמט העדכני.

       

      אפשרות אחרת היא לבטל את הפרמטר LINEAR WORKFLOW

      https://www.screencast.com/t/bguhVo3JIsSA

      ולהישאר עם הפורמט הישן

      אבל זה פחות מומלץ.

       

      4.

      מדובר בטקסטורה אחת (את יכולה לראות בצילום המסך האחרון)

      ולכן יש לערוך את הטקסטורה בפוטושופ

      וכך לשנות את הצבע הרצוי.

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #101328
      Tevelbiton1
      משתתף
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 9
      Been thanked: 0 times

      תודה רבה!!

      תוכל לצרף לי רפרנס של הדמייה בשעות הערב או הלילה שאוכל לדעת איך זה אמור להראות?

    • #101329
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8859
      Been thanked: 313 times

      היי תבל

      יש המון הסברים ודוגמאות בסוף פרק 2

      עם הפניה ל HDRI המדויק שבו צריך להשתמש

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #101332
      Tevelbiton1
      משתתף
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 9
      Been thanked: 0 times

      לדעתך מתאים גם להדמיות פנים?

    • #101333
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8859
      Been thanked: 313 times

      את מקשיבה בכיתה? 🙂

      ברור שזה מתאים.

      במיוחד כשהחוץ לא מפותח במיוחד.

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #101409
      Tevelbiton1
      משתתף
      Offline
      Topics: 12
      Replies: 9
      Been thanked: 0 times

      היי לא מוצאת את WIPE V-RAY DATA

    • #101410
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8859
      Been thanked: 313 times

      נסי

      WIPE SCENE

       

      https://www.screencast.com/t/itTKMPb8uDrp

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג 9 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.