מציג 6 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #39521
      מיכל אור
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 50
      Been thanked: 0 times


      הי עמרי,
      מה שלומך?
      העלאתי את הסצינה עליה אני עובדת, כמה שאלות לגבי הסצינה הזו ובכלל:
      1. אתה שם לב שיש גרעון לחומר על דלתות המטבח, איך אני משפרת את זה?
      2. התקרה כמו שאתה רואה יצאה טיפה "שרופה", למה זה קורה?
      3. לגבי הגדרת ה enviroment – הבנתי מה זה GI ומה זה BG אבל הבעיה היא שלא הצלחתי להגיע לתובנה של איך כדאי להגדיר כל אחד מהפרמטרים האלה כדי שהסצינה תצא מוארת יפה. מה אתה בדר"כ עושה? מה הצבע שאתה נותן לכל אחד מהם והאם אתה פותח את ה sunlight בשניהם או רק באחד מהם?
      4. גם לגבי הגדרת התאורה ב global switches – מה אתה מסמן בדר"כ, שוב כדי שהסצינה תהיה מוארת היטב?…
      5. תאורה מלאכותית – אני משתמשת ב scalar – ניסיתי אופציות אחרות ולא ממש הבנתי את ההבדל בינהם, במה כדאי להשתמש?
      6. ושאלה אחרונה לעכשיו – איזה מנועי רינדור אתה פותח כדי שהסצינה תצא איכותית?

      וכמובן אם יש לך הערות נוספות אשמח לשמוע 🙂

      ותודה תודה על כל הזמן שאתה מקדיש!

    • #39523
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      היי מיכל תודה שאת משתפת כך את ההדמיות שלך! אביט בעיון מאוחר יותר ואענה על הכל !

    • #39527
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      היי מיכל!
      בקצרה כרגע לגבי מנועי הרינדור,
      אשתמש כראשי בirridiance map ובשני בligth cache.

      בirridiance map העלי את samples – ואת hsph subdivision
      ותראי תוצאות מיד, אשר יפתרו רבות משאלותיך.
      סופש נעים! B)

    • #39528
      מיכל אור
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 50
      Been thanked: 0 times

      לאיזה ערכים להעלות את ה samples ואת ה hsph subdivision?

    • #39529
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 2 times

      היי מיכל! ברכות על הקידום (האוטומטי) בפרופיל שלך באתר
      הדירוג עולה ע"פ מספר התגובות שלך!
      samples- תעלי ל-30
      hsph – בהדרגה 80-90-100

      האם תרצי להוסיף חתימה אישית בפרופיל שלך? זה יכול להיות קישור לאתר אישיתיק עבודות
      או סתם דרך ליצירת קשר?
      ההדמייה שלך נראית מאוד מרשימה, ונראה שגם במצבה הנוכחי תספק לא מעט לקוחות 🙂

    • #39530
      מיכל אור
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 50
      Been thanked: 0 times

      הי שני,
      תודה על העזרה והפרגון 🙂

      ולגבי יתר השאלות שלי , אני מתברברת עם זה המון שעות, ולא הבנתי את עניין התאורה הטבעית והמלאכותית עד הסוף
      אז אשמח לקבל תשובות מנסיונכם.

      תודה וסופ"ש חורפי נעים וחמים 😉

    • #39531
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      4. גם לגבי הגדרת התאורה ב global switches – מה אתה מסמן בדר"כ, שוב כדי שהסצינה תהיה מוארת היטב?…
      5. תאורה מלאכותית – אני משתמשת ב scalar – ניסיתי אופציות אחרות ולא ממש הבנתי את ההבדל בינהם, במה כדאי להשתמש?
      6. ושאלה אחרונה לעכשיו – איזה מנועי רינדור אתה פותח כדי שהסצינה תצא איכותית?

      היי מיכל! מזג האוויר משבש לנו את הגלישה 🙁
      לגבי global- בד"כ אסמן ב-Lighting רק את lights + shadows.
      scalar זו השיטה הנוחה ביותר עבורי כיוון שעוצמת ההארה היא פונקציה שמכילה גם את גודל גוף הארה ולכן משתנים כמו watt לא רלוונטים.
      מנועי רינדור- משתמשים להדמיות פנים וחוץ ב-irridiance כראשי וב-light cache כמשני. (מה שחשוב הוא כיצד נגדיר אותם)

      בהצלחה! ומה החלטת עם החתימה שלך? להוסיף לך?

מציג 6 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.