-
מאתתגובות
-
-
2 ביולי 2015 בשעה 13:19 #49140
היי חברים,
אשמח לעזרה,
מה חסר לי?למה המים לא יוצאים לי שקופים?
עזרה בבקשה,
איזה ערכים חסרים לי? -
2 ביולי 2015 בשעה 13:21 #49141
בנוסף יש לי בד שאני רוצה שיצא קצת שקוף..
על אותו נוסח..
איפה הערך של השקיפות?תודה 🙂
-
2 ביולי 2015 בשעה 13:29 #49142
אנחנו לא יכולים לנחש
תמיד תעלה צילומי מסך
1. מודל (אזור המים)
2. רינדור
3. הגדרת חומר של המיםיש לך מים מוכנים מעולים במודל ORANGE – קח אותם
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
2 ביולי 2015 בשעה 13:45 #49143
-
2 ביולי 2015 בשעה 13:45 #49144
הבד זה הקשתות בפרגולה,
והמים של הבריכה.תודה 🙂
-
2 ביולי 2015 בשעה 15:27 #49147
היי יניר,
לגבי החומר של כיסוי הפרגולה עליך להוריד את ערך השקיפות בעורך החומרים של ויריי כששחור זה אטום, ולבן שקוף לגמרי.
לגבי החומר של הבריכה, אני מצרף לך כאן VRMAT שאני בדרך כלל עובד איתו לבריכות, אני בדרך כלל מוסיף מפת באמפ של TexNoise כדי להמחיש את התנודה של המים.
בשבילך, לידע כללי ממליץ לך להסתכל על ההגדרות של החומר בעורך החומרים, תבחן את כל הנתונים.Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.עוד דבר שהייתי ממליץ לך לעשות הוא להנמיך קצת את ערך הגלוס בשכבת הרפלקשן של האריחים ברצפה.
רצפות חוץ לא מבריקות כל כך בחיים האמיתיים, אלא אם כן זה שיש מלוטש עם קריסטל, או אריח ממש מבריק שזה דבר שלא עושים ברצפות חוץ בד"כ.🙂
-
2 ביולי 2015 בשעה 15:45 #49148
תודה תודה תודה תודה
אנסה כל מה שאמרת 🙂
-
2 ביולי 2015 בשעה 15:57 #49149
וגם תבטל את הסימון
USE COLOR AS TRANS…..במידה וזה מסומן
תודה TRI D !
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
2 ביולי 2015 בשעה 16:34 #49150
-
2 ביולי 2015 בשעה 16:49 #49151
תנמיך את ערך השקיפות כפי שעשית בחומר של פרגולה.
-
2 ביולי 2015 בשעה 18:17 #49152
-
2 ביולי 2015 בשעה 22:37 #49156
במה צבעת את הפאה האחורית של המים?
-
2 ביולי 2015 בשעה 22:38 #49157
וגם:
תצבע את הריצוף של הבריכה (הכחול)
משני הכיוונים באותו החומר -
3 ביולי 2015 בשעה 0:24 #49159
תותחיייייייייים!!
אין עליכם..
איזה צוות מעולה…תודה רבה 🙂
מצ"ב תמונה מתוקנת..
הייתי שמח לפידבקים והערות שלכם..
סה"כ הדמיה ראשונה שלי עם ויריי…עדיין לומד… 🙂
-
3 ביולי 2015 בשעה 0:27 #49160
-
3 ביולי 2015 בשעה 1:07 #49162
קודם כל, אני מאוד שמח שהסתדרת,
זה יפה מאוד להדמייה ראשונה.
בנוגע להדמיה, אתה כבר תגיע לזה בכל מקרה ככל שתתקדם בתרגול הספר אבל בכל זאת כמה המלצות:
בגדול ככל שתשקיע בהדמיה יותר ככה היא תראה ריאליסטית יותר, אין כאן איזשהו הוקוס פוקוס שהופך את ההדמיה למנצחת 😉
תשקיע בחומרים, תשקיע בתאורה, תשקיע בגאומטריה של המודל – במיוחד במה שקרוב לעדשה, זה יתבטא בתוצר יותר טוב.כדאי להשקיע יותר בחומרים, חומרים עושים פלאים – זה אפילו יצא חרוז,
כמעט לכל חומר יש השתקפות ברמה מסוימת, לצורך הדוגמה תסתכל על הקירות שלך בבית, יש להם השתקפות מסוימת נכון?
אפילו לקיר או תקרה כדאי להוסיף שכבת השתקפות בחוזק מאוד נמוך, הדברים הקטנים האלו משפרים את איכות ההדמיה.שימוש בHDRI כמקור אור בסצינה.
השעה שבחרת לא הכי אידאלית, כשמדובר בהדמיית יום, שעות הבוקר המוקדמות, או שעות אחר הצהריים לפני השקיעה, נותנות להדמיה מראה נעים יותר לעין מכיוון שהאור רך יותר.
הכי חשוב זה להמשיך לתרגל, לבחון נתונים, לחקור השפעות של ערכים על הסצינה, ולעבוד עם הספר.
וכמובן להתייעץ פה בפורום כשצריך 🙂 -
3 ביולי 2015 בשעה 18:30 #49163
היי Tri-D בהחלט שימוש יעיל ומהיר – TexNoise עבור הבאמפ של המים !
עוד טיפ שימושי:
על מנת להימנע מחומרים שקופים לחלוטין בסקצ'אפ
ניתן לשים מפת Acolor לבנה
בלשונית Diffuse תחת Transparency
וכך לבחור איזו רמת שקיפות שרוצים בסקצ'אפ ולהישאר עם 0% ברינדור.זה מאוד שימושי גם במידול זכוכיות.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.