-
מאתתגובות
-
-
14 ביולי 2017 בשעה 10:25 #56374
האם dome light צריך לכסות את המודל או שצריך להיות בצידו?
מה אומר החץ של ה dome light?
תודה, משה -
14 ביולי 2017 בשעה 15:36 #56375
היי משה
ברגע שמגדירים בתוך הDOME מפת BITMAP שמוגדרת ENVIRONMENT
אז היא נפרשת באופן אוטומטי כ-רקע של הסביבהומבחינה הפיזית
הקומפוננט של הDOME יכול להיות קטן מאוד (בגודל המקורי שלו)תחילת החץ מסמנת את מיקום המערב (שם השמש כברירת מחדל בHDRI)
ואם תדליק את מתג "USE TRANSFORM" (בגרסא האחרונה של ויריי 3.4004)
אז זה מאפשר לך לסובב את הDOME פיזית במודל וזה יסובב את הHDRI.בהצלחה!
-
14 ביולי 2017 בשעה 18:30 #56376
-
14 ביולי 2017 בשעה 21:19 #56379
היי משה
כל הכבוד על ההשתתפות בפורום
על ההדמיה הזו דרושה עוד עבודה
נראה שהצלחת בגדול כשהתעסקת רק בתאורה מלאכותית (בחדר רחצה)
אבל בשילוב עם תאורת חוץ עדיין דרוש תרגול.האור בחוץ לא מוצלח.
החומה חשוכה מדי…
הדשא בהיר מדי ולא מטופל
הבניין נראה מרחף באוויר… מה קורה מעבר לחומה הזו?האור של השמש שורף את שידת הטלויזיה והרהיט שעל השטיח
החומר שלהם לבן מדי. אל תשתמש בלבן מוחלט – אלא אפור בהיר.
לבן תמיד יצא בוהק ושרוף.אני מציע לעשות סיבוב נוסף ולהאיר את הסצנה מבפנים בצורה רכה וטובה יותר.
לא לנסות להתבסס על התאורה שנכנסת מבחוץ.
ותעזוב בנתייים את הDOME – תתחיל עם מפת SUNLIGHT רגילה.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.