• מאת
    תגובות
  • #57342
    משה דוד
    משה דוד
    משתתף

    אילו render elements נדרשים לצורך post production. האם יש משהו קבוע או שכל מקרה לגופו?
    איפה ניתן למצוא חומר בנושא?
    תודה..

  • #57343

    Team
    מנהל בפורום

    היי משה

    אין נוסחא קבועה

    זה תלוי מה אתה מתכוון לעשות בפוסט

    אני מסתפק ב COLORIDMATERIAL ID שעוזרים לדגום בקלות אזורים.
    וכמובן DENOISER.

    אם אתה רוצה לשלוט באפקט עומק שדה דרך פוטושופ אתה יכול להוציא גם Z-DEPTH
    במקום להפעיל את מתג DOF במצלמה.

    צחי לעומתי ימליץ לך על ערוצים נוספים.

  • #57352
    משה דוד
    משה דוד
    משתתף

    אני אשמח לשמוע את המלצותיו של צחי.. : – )

  • #57481

    צחי אסא
    מנהל בפורום

    הי משה, מה נשמע?

    אז ככה, מה שעמרי אמר נכון מאוד – כל מקרה לגופו.

    אם זה רנדור שיש בו הרבה השתקפויות (חזית מזכוכית, רנדור פנים עם חומרים משקפים וכו') אני מעדיף להוציא את המפות השולטות בrefrectionreflection ולשחק איתן מעט.

    כמעט תמיד אני אוציא הצללות מסוג כזה או אחר – בטח אם מדובר ברנדור חוץ – lighting/GI/shadow

    אני אוהב להוציא normal map זה עוזר לי להבין מאיפה מגיעה התאורה.

    אלה הבסיסיים בתוספת מה שעומרי אמר.

    יש הרבה חומר על זה והרבה סרטונים ביוטיוב, פשוט תחפש :

    Compositing VRay Render Layers in Photoshop

    בהצלחה 🙂

  • #57486
    משה דוד
    משה דוד
    משתתף

    אהלן צחי.. כיף לשמוע ממך.. מה איתך??
    תודה על התשובה.. אני אנסה לחפש לפי הקישור שלך.. עד עכשיו חיפשתי post production.
    תודה רבה.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.