- לדיון זה יש 2 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 4 שנים, 8 חודשים בידי .
מציג 2 תגובות משורשרות
מציג 2 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › Shadows
היי,
עשיתי לפי השלבים של איך ליצור צל לפי שעה ועונה. אני רואה את הצל רק בסקאצפ ולא מצליחה לראות בווירי.
גם שהשתמשתי בEV לתאורת חוץ בהירה יותר. לא הצלחתי לראות בפנים הבית את הצל( במודל שלי)
במודל של הקורס הצלחתי.
היי
תעשי איפוס הגדרות בויריי
ותנסי שוב.
נסי לכבות חלק מהקירות וחלק מהזכוכיות
עד שתבני מה חוסם את כניסת האור
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
תודה רבה חשבתי שמחקתי את ההודעה הזאת כי שלחתי בקבוצה הלא נכונה.
תודה אנסה!
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.