Shadows

טכני
מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #117954
      HilaEli
      משתתף
      Offline
      Topics: 28
      Replies: 48
      Been thanked: 5 times

      היי,

       

      עשיתי לפי השלבים של איך ליצור צל לפי שעה ועונה. אני רואה את הצל רק בסקאצפ ולא מצליחה לראות בווירי.

      גם שהשתמשתי בEV לתאורת חוץ בהירה יותר. לא הצלחתי לראות בפנים הבית את הצל( במודל שלי)

      במודל של הקורס הצלחתי.

    • #117957
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9492
      Been thanked: 258 times

      היי

      תעשי איפוס הגדרות בויריי

      ותנסי שוב.

      נסי לכבות חלק מהקירות וחלק מהזכוכיות

      עד שתבני מה חוסם את כניסת האור

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #118020
      HilaEli
      משתתף
      Offline
      Topics: 28
      Replies: 48
      Been thanked: 5 times

      תודה רבה חשבתי שמחקתי את ההודעה הזאת כי שלחתי בקבוצה הלא נכונה.

       

      תודה אנסה!

מציג 2 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0