מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #48882
      Avatarחגית פרנסיס
      משתתף
      Offline
      Topics: 18
      Replies: 28
      Been thanked: 0 times

      שלום

      אני עובדת על שרטוט שבמוצב באופן לא אורטוגונלי בMODEL SPACE
      אבל (רק) בדף של הלייאאוט אני רוצה להראות אותו במאוזן.
      אני יודעת שיש איזושהי פקודה של הUCS שגורמת לVIEW-PORT ספציפי להראות את השרטוט לא לפי מערכת הצירים שקיימת
      בMODEL SPACE אלא מאפשרת להגדיר מערכת צירים חדשה ככה שרק בVIEW-PORT אוכל לראות את השרטוט "מיושר"

      אשמח לקבל הסבר ממישו
      תודה רבה!!

    • #48883
      davidyahalomdavidyahalom
      מנחה
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 452
      Been thanked: 3 times

      את שינוי זוית התצוגה את עושה ע"י הפקודה
      view
      ואז
      Z
      ואז את הסיבוב במעלות אותו את רוצה לבצע.

      ניתן גם בפקודה UCS לסובב את ראשית הצירים, זוית המבט לא תשתנה אך הסמן יסתובב. ואז לשמור בשם את הUCS החדש בשם
      לאחר מכן ניתן בפקודה VIEW לשנות את המבט שיתאים לאותו UCS שמור.

      ניתן לבצע את תהליך יצירת הUCS והגדרת הזוית שלו באופן ויזואלי באמצעות קוביית המבטים הממוקמת בפינה הימנית עליונה של שטח השרטוט

    • #48884
      Avatarחגית פרנסיס
      משתתף
      Offline
      Topics: 18
      Replies: 28
      Been thanked: 0 times

      אפשר הסבר אוכל לעקוב בו אחרי השלבים קצת קשה לי להבין מה עליי לעשות

    • #48886
      davidyahalomdavidyahalom
      מנחה
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 452
      Been thanked: 3 times

      כדי לסובב את המבט:
      view
      z
      ולציין את זוית הסיבוב

      שיטה פחות מקובלת, אך יעילה ביותר, היא פשוט לעשות rotate לכל הויופורט, ואז אם רוצים שהמסגרת שלו תהיה אורתוגונלית, רק להתאים את הפינות שלו אל מלבן ישר.

      אם את מעוניינת לסובב את ראשית הצירים, תעשי את זה באמצעות הקוביה או באמצעות הפקודה UCS.

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.