- לדיון זה יש 3 תגובות, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 2 שנים, 11 חודשים בידי .
מציג 0 תגובות משורשרות
מציג 0 תגובות משורשרות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
הי עומרי,
אני עובדת כשרטטת במשרד הנדסה ויש לי שאלה לגבי האקסרפים.
אני רוצה לדעת למה הרבה פעמים אני מייבאת xref ללייאוט וכשאני שומרת ויוצאת ואז שוב נכנסת ללייאוט אז נמחקים לי חלק מהאקסרפים ואז אני צריכה שוב לייבא הכל מהתחלה. מצ"ב צילום מסך
והאם יש דרך קצרה ל'שחזר' שוב את האקסרף או שצריך לייבא אותו מחדש?
תודה רבה!!