התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 17 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: פלאג אין mirror #42015
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    תנסה להתקין פלאגין/פקודה שיודעת "למקם" נכון כל הפלאגינים, אין צורך למקם פלאגינים רצויים להוספה באופן עצמאי,
    קישור לפקודה מופיעה בפוסט זה למעלה בהודעה שלי לפני ששאלת אותי
    אני נעזר בפקודה זו וזה עובד טוב,
    בהצלחה

    http://bit.ly/176tQDY

    בתגובה ל: פלאג אין mirror #42013
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    היי דרור,
    אתה מתכוון לSketchUcation Plugin Store?
    אחרי שהורדת פלאגין עם סיומת קובץ .rbz
    אתה צריך למקם אותו במיקום בו מותקנת סקטצ'אפ בתיקיית פלאגינס (בד"כ זה C:/Program Files/Sketchup/Plugins)
    אח"כ הולך ל preferences/extention לוחץ על כפתור install extention מוצא מיקום של הפלאגין לוחץ open
    אם זה במיקום נכון, צריך לעבוד
    בהצלחה

    בתגובה ל: פלאג אין mirror #41987
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    הי רונית,
    לאחר שהורדת פלאגין ושמרת אותו לתיקיה במחשב שלך,
    ניתן להיעזר בפקודה פשוטה (שגם היא פלאגין), היא יודעת למקם "נכון" כל פלאגין שהורדת מאינטרנט
    http://bit.ly/176tQDY

    גם אפשר להשתמש בפלאגין שהוא מעין מנהל ספריית פלאגינים

    בהצלחה!

    בתגובה ל: light box #41986
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    שלום גל,
    עלמנת ליצור זכוכית לא שקופה, אלא עם רמה מסויימת של "חלביות" או עמעום,
    יש צורך בלקבוע ערכים בשכבות Reflection וRefraction,
    Glossiness פחות מ1,
    ובתאורה מלאכותית מעבר לזכוכית עדיף להגדיר רמת דעיכת אור בתור Inverse או Inverse Square,
    רמות דעיכה אלו מגדירות היחלשות עוצמת אור ביחס למרחק שבו נמצא גוף תאורה מעצם שהוא מאיר. ככל שגוף תאורה רחוק יותר, כך עוצמת אור חלשה יותר, כך מתקבלת תאורה מפוזרת ורכה יותר
    בהצלחה

    בתגובה ל: תאורה ורינדורים ב-ויריי לסקטשאפ #41889
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    שלום רות,
    הייתי נשאר עם סוג תאורה מלאכותית אומני לצורך הארה של גוף תאורה,
    כמו שנאמר קודם צריך למצוא איזון נכון בין אור טבעי(שמש חזקה מידיי שנכנסת מבחוץ) בדיוק איפה שמיקמת גוף תאורה,
    ואולי אור זה חזק מידיי ו"מחסל" תאורה של אומני. הייתי מחליש אור טבעי כאשר אומני מופעל ודלוק ורואה איזה מהם יש צורך להחליש או לחזק,ואולי גם יש צורך בלשנות הגדרות יום, תאריך ושעה כדי לשנות כיוון שמש הנכנסת והצללות
    גם הייתי מנסה קודם "להדליק" תאורת אומני במיקום של גוף תאורה, אך בלעדיו, אולי חומר עצמו של גוף תאורה אינו שקוף וחוסם מעבר של תאורת אומני מבפנים. בכל מקרה, מומלץ למקם תאורת אומני לא בתוך הגוף תאורה עצמו, אלא קצת מתחתיו
    בהצלחה

    בתגובה ל: איך מעלים קובץ לסקאצאפ מאוטוקד #41859
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    בעת ייבוא קובץ, יש לוודא שיחידות בניה במודל מוגדרים בסנטימטרים,
    וגם קובץ מיובא מוגדר ס"מ בOptoins
    ולאחר ייבוא, לעשות Zoom Extend
    בהצלחה

    בתגובה ל: ניקוי חומרים לפריטים מיובאים מהאינטרנט #41848
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    ניתן לנקות חומרים שאינם בשימוש במודל וגם קומפוננטים על-ידי כניסה לחומרים במודל – Purge Unused,
    כנ"ל לגבי הקומפוננטים
    בהצלחה

    בתגובה ל: תמונות #41847
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    עוד דרך לגרום לחומרים להיות שקופים או לראות דרכם כמו במקרה של גדר רשת, אנשים או עצים,
    זה לייצר מפה Alpha שחור לבן – העתק של אותו חומר, רק בגוונים שחור לבן ולהכניס במפת Transparency של Diffuse
    כאשר מה שלבן במפה הוא יהיה שקוף, ושחור יהיה אטום
    בהצלחה

    בתגובה ל: צל מטושטש בהדמיה #41748
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    היי,
    עלמנת לקבל צל רך יותר ומטושטש יותר,
    צריך להגדיל גודל השמש ומספר חלקות בצל של השמש
    בהצלחה

    בתגובה ל: הגדרות הסביבה בויריי #41731
    פיטר
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 17
    Been thanked: 0 times

    היי,
    קודם להפחית ערכים של עדשה פיזית,
    וגם ערכים של GI וBG
    בהצלחה

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 17 סה״כ)