התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 21 עד 30 (מתוך 800 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: ייבוא קובץ סקטצאפ ללומיון #95989
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי שלומי

    איזה גרסת לומיון אתה עובד ואיזה סקאצ'אפ?

     

    בתגובה ל: הדמיות #95971
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    בתגובה ל: הדמיות #95970
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי TOM_98

    מצורף צילום מסך, אתייחס לפי הנקודות:

    1. עוצמה גבוהה מידי של התאורה, זה RECTANGLE LIGHT שעשית דו צדדי? חומר זרחני בעוצמה גבוהה מידי? זה מאוד אגרסיבי, כדי לקבל אפקט תאורה טוב הייתי נותן RECTANGLE LIGHT כשהאור פונה למטה לכיוון השולחן בעוצמה נמוכה, והייתי מגדיר חומר זרחני בספוטים גם העוצמה נמוכה.
    2. מניח לעצמי שהחיווי של האור פה הוא תוצאה של מה שהתייחסתי אליו בסעיף 1
    3. האיזור האחורי חשוך מאוד, כדי לחזק את הנפחים ואת תחושת התלת מימד בהדמיה דווקא הייתי נותן שם איזה תאורה כללית (אולי OMNI)
    4. מעקה מזכוכית חלבית? אם כן הוא אטום מידי, גם שהזכוכית חלבית היא עדיין משקפת את מה שקורה מאחור בצורה מסויימת.
    5. האם סוג הריצוף משתנה באיזור זה? אם כן, לא מבינים מה הסוג ואם לא נראה שיש שם ברק חזק מידי שלא נראה בשאר הריצוף במבט

    באופן כללי ההדמיות קצת עמומות ונדרשת עבודת תאורה טובה יותר. תנצלי את העבודה שיש לך חלונות גדולים ותכניסי הרבה יותר תאורה טיבעית- גם יתן אור כללי יותר חזק  וגם לא תצטרכי לעבוד קשה מידי עם תאורה מלאכותית, בנוסף… ההצללות שיבואו כתוצאה מחדירת השמש תמיד מוסיפות דרמה להדמיה.

    כדי לשפר את הקומפוזיציה הייתי ממליץ לעבוד תמיד עם צילום אמיתי של חלל או הדמיה טובה אחרת כהשראה.

    בהצלחה

     

    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי עדי

    נראה מעולה

    באופן אישי כשאני ניגש לעשות הדמיה לחלל כזה מה שהכי משמח אותי זה שיש חלונות גדולים כאלה, כי אז יש לי את האפשרות להכניס תאורה טבעית ולחזק אותה קצת בתאורה מלאכותית.

    מה שרואים אצלך זה בדיוק הפוך 🙂 אין כניסה של תאורה טבעית והחלל מוצף בתאורה מלאכותית, דבר שהופך את ההדמיה לקצת "פלסטית". בשלב ראשון זה מה שהייתי משנה. אחרי זה הייתי נכנס לעבודת חומרים יותר מדוקדקת.

    הרקע שהוספת בפוטושופ לא מספיק משכנע(הוא גם בSCALE גדול מידי לדעתי)

    בהצלחה

    בתגובה ל: רינדור שיעור 1 #95771
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי

    לא צירפת את ההדמיה

    בתגובה ל: פלאגין Tools On Surface #95764
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי איתי

    מה זה אומר הרבה זמן?

    לא אמור לקחת יותר ממספר שניות, אבל זה תלוי בהחלט בכל הדברים שציינת. שווה לבדוק אותם שוב

    וגם את המודל הספציפי עליו אתה עובד, האם זה קורה גם בקבצים אחרים?

    בתגובה ל: חומר מסוג- polycarbonate\polygal #95594
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי דניאל

    נראה כמו משהו שתצטרכי למדל,  אני מניח שיש חשיבות ל"תאים" הריבועיים

    אם את רוצה לעשות משהו דומה בלי למדל את לוחות האלה (האמת שזה לא עבודה מסובכת מידי), אני ממליץ לתת למשטח חומר פלסטיקי חלבי(לדעתי יש מוכן בסיפריות הויריי) ולהוסיף לו MAP של קווים (יכולהל ליצור בעצמך בפוטושופ או להוריד מהאינטרנט

    בהצלחה, תעדכני

    בתגובה ל: ספר סקאצאפ פרק 5 #95575
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי איתי

    אתה יכול להוריד את כל קבצי התרגול בהורדות באתר

    בתגובה ל: צביעה קיר מתעגל #94853
    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי איטה

    את צריכה לצבוע משטח ישר ואז להפוך את החומר לPROJECTED, דוגם אותו שוב וצובעת את המשטח העגול

    בהצלחה

    גל גרבר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 34
    Replies: 800
    Been thanked: 6 times

    הי עדי, התמונה לא צורפה

מוצגות 10 תגובות – 21 עד 30 (מתוך 800 סה״כ)