התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
שלום מלכה,
הפתרון היה מתוך הרוויט, להכנס להגדרות הפלאגין של רוויט ולהגביר את רמת Surface smoothing.תודה עומרי.
אז מסתבר שבאמת ישנה דרך שונה ברוויט 2021, אם עד עכשיו היה ניתן להזין את הגובה האבסולוטי ב Project Base point דרך הElevation כאשר הנקודה במצב של "סיכה נעולה"
כעת הדרך לשנות את ה0.00 האבסולוטי הוא ללכת לחתך \ חזית ודרך Manage – Position – Relocate Project להזיז את הפרוייקט בציר הZ שלו.
תעשה טבלת שטחים, "Schedules ares" (כנ"ל אם תירצה לעשות זאת לגבי Room)
שם זה ירכז לך את כל תאי השטח.
משם תוכל למחוק או לחילופין ללחוץ על האופציה של Highlight in model כדי להבין איפה זה במרחב של הפרוייקט. (מצרף תמונה)
אצלי סימון השקעים הם פמלי של "Generic Annotation".
שם הוספתי Label עם פרמטר של "גובה שקע" כך שניתן ידנית בתוכנית לסמן בכל נק' תאורה \ שקע מה הגובה והטקסט מופיע בסמוך לסימון הנ"ל.
תודה אלי.
ודרך הפמלי – זה יהיה דרך הפמלי של החלון או הגדרות של הקיר?אוקי תודה
יש אפשרות לעשות את הדבר הבא:
1. לפתוח פרוייקט חדש בטמפלייט החדש.
2. להכניס את המודל (עם הטמפלייט הישן) כ"Revit link".
3. לעשות bind לקישור.
4. לעבור מפלס מפלס ולסמן attach וכך בכל מפלס יכנסו האלמנטים הדו מיימדים, מידות וטקסטים.
אם למשל הקיר מוגבה ב20 ס"מ בהפקה לDWF מתוך הרוויט – הוא לא מזהה רק שהקו העליון על הב20 ס"מ (כפי שיופיע אם מפיקים מאוטוקד) אלא כלל הקיר "יצבע" כשינוי.
השאלה איך ניתן להפיק מרוויט dwf כך שיהיה "וקטורי" ולא כאלמנטים. (בהגדרות ההדפסה אני מסמן "VECTOR") ולא יסמן את כלל הקיר
-
מאתתגובות