התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 21 עד 30 (מתוך 546 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: קשת בקיר עגול #126929
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    זה כי הצורה בה השתמשת הייתה לא מדוייקת. תשתמשי בקשת מדוייקת כדי לקבל גריעה מדוייקת

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: קשת בקיר עגול #126917
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    היי נורה,

    את בחצי הדרך. עכשיו מה שנשאר לך לעשות זה לגרוע את הקשת מהקיר. תשתמשי בכלי ה-solid tools של סקצ'אפ.

    אחד מהם נקרא subtract. ראי תמונה מצורפת

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: חומרים נעלמו בווירי 6 #126881
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    כל החומרים עברו לקוסמוס, מאגר של כל החומרים, מודלים, וכו שנכנס חדש בויריי 6. אפשר להוריד גרסאות קודמות של ויריי. אבל אני לא רואה סיבה לא לעבוד עם החדש והמעודכן ביותר.

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: תאורה #126760
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    היי,

    1. איך שמת בכדורים את התאורה? כמו שהראיתי לך בעבר? אמיסיב עם טקסטורה? כמו כן תוודאי שהפאה לא הפוכה
    2. אין צורך במקרה הזה לשים לשים אמיסיב. תמתחי את מלבן התאורה עד השיש ואולי מעבר לשיש אם צריך. בנוסף, בהגדרות המלבן תנסי להגביר את ערך הכיווניות (directionallity) למשהו כמו 0.5 ותראי מה יוצא.
    3. עיגולים וקשתות מורכבים מסגמנטים. צלעות. לפני שמתחילים לשרטט את העיגול/קשת צריך להגדיר לו מספר צלעות כאלה. את יכולה לראות בצד ימין למטה, כאשר את מתחילה לעבוד עם העיגול ולפני שאת מתחילה לשרטט אותו, את המילה sides. תגדירי משהו כמו 100 כדי לקבל עיגול חלק.

     

    1. שוב, באיזה אופן יצרת את התאורה הזו? אם תוכלי לצרף גם צילום מסך של הגדרות התאורה (בין אם זה אמיסיב, מש לייט או כל דבר)

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: איפוס הגדרות #126710
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    היי עדי,

    בהזדמנות אני אפרט פה קצת על הנושא הזה של הגדרות הרינדור שלדעתי חשוב להבין לפחות באופן בסיסי:

    1. קפיצות אור – שני השמות שתראי בויריי הם irradiance map ו-brute force. אלו שתי שיטות שונות לחישוב קפיצות האור. אני משתמש בברוט פורס כי היא הרבה יותר מדוייקת ואמינה. אמנם זמן הרינדור מתארך משמעותית אבל עם כרטיסי המסך שיש היום זה בסדר. Irradiance map ייתן תוצאה מעט פחות איכותית אבל עדיין טובה.

    2. רינדור פרוגרסיבי לעומת רינדור ״באקטים״. בדרך כלל תוך כדי עבודה על פרויקט דווקא כן משתמשים ב-progressive מכיוון שבשיטה הזו בעצם ההדמיה מתרנדרת באופן…פרוגרסיבי! כלומר את רואה את התמונה כולה בכללותה שהולכת ונהיית חדה יותר עד שההדמיה מוכנה. זה מאפשר לראות תוצאות בזמן קצר ולהפיק סקיצות ללקוח מהר יותר.  לעומת זאת, כשרוצים לייצא הדמיה סופית מעבירים רינדור באקטים, כלומר מכבים את הפרוג׳ ואז ההדמיה מתרנדרת עם הבאקטים (הריבועים הקטנים החמודים שרצים על המסך). למיטב ידיעתי אין הבדל באיכות ההדמיה בין שתי השיטות אבל שווה לקרוא על זה ולהבין למה בכלל יש שתי שיטות ולא אחת. אבל אולי אני מגזים וסתם חנון.

    בהצלחה!

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: hide- sketchap #126630
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    View > hidden objects

     

    להסיר את הוי מהמילים hidden objects

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: PUSH PULL #126552
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    היי רחלי,

    לא ממש הצלחתי להבין מה המטרה אותה את רוצה להשיג. תוכלי לפרט קצת יותר? עבודה נכונה עם push pull?

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: תאורת אומני #126501
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    היי לך,

    אני לא ממליץ יותר מדי על שימוש באומני לייט. זה פשוט מקור אור שמפיץ קרני אור באופן רנדומלי לכל הכיוונים שזה בסדר אבל רוב הפעמים אנחנו מחפשים מקור אור שזורק את האור לכיוון מסויים. עדיף להשתמש בספוט ואם את רוצה רק משהו שיזרח אפשר להשתמש באמיסיב או מש לייט. בכל אופן, כרגע עצמת האור היא 1000 ושה מאוד נמוך. תגבירי הרבה עד שתראי את האפקט

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    בתגובה ל: חומרים להדמיות #126462
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    עצם השכפול.

    ברגע ששכפלת בעצם יצרת חומר חדש שלא תלוי בקודם.

    גם את תשני לו את השם – למקור לא יקרה כלום.

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: חומרים להדמיות #126451
    נועם אליאסים
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 13
    Replies: 546
    Been thanked: 167 times

    לא. אלא אם את זוכרת את ההגדרות שלהם.

    עדיף להוריד אותם מחדש

    נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

     

    מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

מוצגות 10 תגובות – 21 עד 30 (מתוך 546 סה״כ)