התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
היי ליה
הבעיה היא שהקיר חסר העובי שלך צמוד לקיר בעל עובי, ואז כשאת מנסה "לדחוף" את הקיר הדק כדי לתת לו עובי, את בו זמנית גם פוגמת את הקיר שלידו.
סקצ'אפ עובד באופן כזה שכשיש שני אלמנטים (או יותר) שצמודים זה לזה, הם כאילו "נדבקו" ואי אפשר להזיז ולהפריד אותם. לכן הפתרון הוא תמיד לעבוד עם גרופים/קומפוננטים.
אם את רוצה להמשיך לעבוד על הקירות שלך בלי גרופ, לא תמיד יש צורך להשתמש בכלי push pull. את יכולה לסמן את הקיר שאין לו עובי, ובעזרת כלי התזוזה (Move) + לחיצה על Ctrl לשכפל אותו לפי העובי שאת רוצה שיהיה לקיר שלך. ככה לא יווצר מצב של פגימה בקיר סמוך
https://omriron.com/product/transmutr/
כל הפרטים על טרנסמוטר פה ☝️?
בנוסף לאתרים שעמרי העלה, יש גם את 3dsky ו- RenderHub. גם שם יש המון בחינם.
תראה את זה למשל. 7 דולר אבל בדיוק מה שאתה מחפש:
https://3dsky.org/3dmodels/show/ge_energy_star_20_8_kholodilnik_1
מבחינת קובץ שמתאים לסקצ׳אפ, תשתמש ב- transmutr כדי לפשט את המודל ולייצא אותו לסקצ׳אפ.
היי רחל
הכלל הוא באמת כמו שאת חושבת: כאשר שתי פיאות מחוברות ואין בניהן הפרדה פיזית (קו בודד של סקצ׳אפ לא יראה בויריי) אז בויריי זה יראה כמשטח חלק אחיד.
צריך למדל את ההפרדה הזו. לדוגמא, לסמן את הקו הזה ולשכפל אותו נגיד ס״מ הצידה, ואז עם push pull לדחוף פנימה מעט את הרווח שבין שני הקווים.
באופן כללי כדאי למדל כמה שיותר. יותר מידול = יותר כניסה לפרטים = הדמיה יותר ריאליסטית.
בהצלחה ?
היי סימי
אני אגיד לך מה אני בדרך כלל עושה (כי אין לי איזה מישהו קבוע)
כשאני מחפש מודל מסוים אני בדרך כלל מחפש בקטגוריה של האוספים (collections) מכיוון ששם בדרך כלל יש מודלים איכותיים יותר ומגוונים יותר.
בנוסף, אני בדרך כלל מחפש מודלים שהם לא קלים מדי, אלא שוקלים לפחות כמה MB…זה אומר לי שהמודל איכותי ולא מורכב מ-2.5 פיאות
בהצלחה!
אהלן יעל
אני קצת אוסיף:
- אני חושב שכדאי להראות יותר מהקרקע, אולי למקם עליה כמה גופי תאורה. וכמו שעמרי ציין, למקם שביל כניסה או משהו בסגנון.
- יש לך עיוות קל בתמונה. לכי ללשונית המצלמה ותבחרי באופציה שנקראת two point perspective. זה יישר את העיוות.
- הצבע של המכונית די מגניב, אבל לדעתי כדי שיראה יותר "אמין" פשוט תבחרי car paint מספריית החומרים של ויריי.
- אני חושב שאולי תנסי ליצור אווירה יותר חשוכה, יותר לילית. כי כרגע לא ברור מה השעה ביום כל כך. לדעתי לילה יגרום לבניין להיות מואר יותר ויעצים את כל הסצנה.
בהצלחה!
היי לי
מומלץ להוסיף צילום מסך בפעם הבאה שיהיה יותר מובן.
לגבי זכוכית, תמיד צריך לתת לה עובי כלשהו על מנת שלא תיראה שחורה. לקומפוננטים מורכבים, כמו בקבוק למשל אפשר לתת עובי בעזרת התוסף join push pull.
לחלופין, אפשר להשתמש בחומר שנקרא fake glass, גם אותו ניתן למצוא בספריית החומרים המוכנה של ויריי. עם החומר הזה אפשר להשתמש גם על קומפוננטים שאין להם עובי. בהצלחה (:
-
מאתתגובות