התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 23 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: להעביר קובץ טמפלייט #119368
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי אוריה,

    קודם כל פותחים פרוייקט חדש מטמפלייט חדש ומגדירים מפלסים לפי הפרויקט הרצוי, לאחר מכן מכניסים את הפרויקט כלינק בשיטת internal origin to internal origin.

    בסוף לוחצים על הלינק ועושים ביינד + דיטלינג (אנוטציה) אבל בלי גרידים ומפלסים אחרת זה משכפל אותם.

    אחרי שהקובץ עובר ביינד למודל, צריך לעשות לו ungroup (כי הוא סוגר את כל הקובץ כגרופ).

    ואז יש קובץ נקי עם אנוטציה (לא מאמין שכל האנוטציה תעבור).

    לגבי תוכניות וגליונות צריך לייצר מחדש..

    בהצלחה

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    בתגובה ל: רצפות שמפריעות לתוכניות שטחים #115844
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי עומרי 

    כדי לעשות חלופות שטחים לאותה קומה – כלומר שטחים חדשים וקווי בונדרי חדשים

    חייב ליצור קטגוריה חדשה של שטחים ורק אז לייצר שם (AREA PLAN CATEGOTY)

    אלמנטי השטחים נראים אולי דו מימדים אבל הם מקושרים לתוכנית שהם בנויים בה (בערך כמו אלמנטי תלת מימד), משמע גם אם תשכפל תוכנית נוכחית בלי אנוטשיון הקוים עדיין יראו יחד עם השטחים וגם ישתנו בתוכנית המקורית אם תשנה אותם בשכפול לכן חייב ליצור סט נוסף

    *תוכל לקרוא לסט/קטגוריה – בדיקת שטחים א,ב,ג וכו'

    אני בדרך כלל יוצר בטמפלייט סטנדרט בנוסח הזה – Permit Area,Rental Area,Mecher Area,Arcitecture Desgin Area,Test Area

     

    בהצלחה

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: רצפות שמפריעות לתוכניות שטחים #115840
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי עומרי

    תבדוק שאין פילטר שצובע את הרצפה או לחלופין הגדרה ידנית שצובעת את הרצפה או פיינט

    תעדכן

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: PAINT | דריסת מראה חומר בגרסא 2021 #115183
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    לא כל כך..

    זה טוב לעיצוב פנים או הגדרות של חומרים זריזה.

    אבל לרוב אני מייצר סטנדרט של חומרים וטיפוסי קירות שכבר מגיעים עם הכל מוכן, יותר טוב מבחינה מערכתית.

    ואנחנו עושים הדמיות בלומיון שזה כבר חומרים שמוגדרים שם.

    אבל שחק עם זה, זה טוב לחלופות זריזות של חומרים בשביל בדיקות.

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: PAINT | דריסת מראה חומר בגרסא 2021 #115168
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    אני יודע!

    תבדוק אם עשו על זה paint,

    אם כן תעשה ריסט לפעולה.

     

     

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: TAG ALL #115165
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי מיק:

    אתה צריך שיהיה לך את כל הטאגים הרלוונטיים מוכנים לעבודה.

    אני ממליץ לעבוד עם מולטי טאג, שהוא טאג שתופס את כל הקטגוריות משתמשים בו לצורכי מסגרות וגם ניתן לערוך אותו שיקח תיאור מאלמנטים…

    עוד טאגים שצריך ליצור, מדרגות ,מעקות ,חדרים ,אלמנטים קונ' וכו'.

    תעשה איזה סקירה על יוטיוברים מובילים לטאגים או שיעורים בלרנינג של פאול (מומחה רוויט אמריקאי)

    בהצלחה.

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    בתגובה ל: PAINT | דריסת מראה חומר בגרסא 2021 #115164
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי עומרי

    1-תבדוק שאין אוברייט בין ויו (השיטה הידנית)

    2-אתה במבט ריאליסטיק או קונסיסטנג קולורס?

    3-תבדוק שבאובג'קט סטייל בעמודה האחרונה בקירות אין חומר שמשמש כברירת מחדל.

    תעדכן..

     

     

     

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: בית בסגנון ספרדי. #114891
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי פלד,

    אם אני מבין למה אתה מתכוון, תוכל ליצור קיר שלישי בין שני קירות עם רדיוס מינורי או לחליפין לייצר מודל אין פלייס שהוא וייד ולחתוך את פינת הקיר ככה שיהיה מעוגל.

    בהצלחה

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: מדרגות #114890
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי רויטל

    בהמשך למה שעומרי כתב

    הדרך הכי פשוטה היא לעשות דופליקייט למדרגות וגם לאלמנטים שמוגדרים בתוכם ואז זה לא ישנה לך את המקור.

    בהצלחה

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

    בתגובה ל: תוכניות קונסטרוקציה #114889
    רומן בורמן
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 23
    Been thanked: 9 times

    היי נועם

    ראשית כל ניתן ליצור תוכניות קונ' כ-Structure plans שזה היעוד שלהם ואז ניתן להגדיר לתוכנית זו כיוון הסתכלות למעלה/למטה.

    לאחר מכן צריך לבדוק שכל העמודים והקורות בנויים כאלמנטי קונ' אם לא יש להחליף בספריות הבסיסיות של רוויט ולהגדיר חומרים מתאימים.

    יש לייצר גרידים וטאגי עמודים, הטאגים יודעים לזהות את מיקום העמודים לפי הגרידים ולתת ערך של המיקום (A-1).

    ניתן לייצר טאג שנותן את עובי הרצפות (d=)

    ולסיום לייצר פמילי דו מימדי שנותן את כיווני המתיחה של הרצפה ויש לך תוכנית קונסטרוקציה בסיסית.

    בהצלחה.

    מנהל תחום הרוויט במשרד יסקי מור סיון | LinkedIn | Behance

    Autodesk Certified Professional

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 23 סה״כ)