התגובות שלי בפורום

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: מידול בגראסהופר בתשלום – דחוף מאוד! #116442
    שלומי רשף
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 5
    Been thanked: 2 times

    בשמחה.

    [email protected]

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: פריסת גאומטריה לאורך מבנה #104871
    שלומי רשף
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 5
    Been thanked: 2 times

    Box morph

    תחבר את הגיאומטריה שלך ל geometry

    תעשה לו bounding box ותחבר את זה ל source

    ואת הגריד קוביות ל target

    1 user thanked author for this post.
    בתגובה ל: triangulate surface by curvature #103728
    שלומי רשף
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 5
    Been thanked: 2 times

    תוכל להפוך את המשטח ל-mesh אמנם השליטה בפוליגונים מאוד מוגבלת אבל זו הדרך הכי פשוטה וקלה.

    אם ברצונך בכל זאת משולשים תוכל להשתמש בתוסף weverbird

    בתגובה ל: ריינו- revolve #103721
    שלומי רשף
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 5
    Been thanked: 2 times

    תוסף חינמי בשם Weaverbird יעשה את זה בקלות.

    • שימי לב להפוך את האובייקט ל-mesh לפני העבודה עם התוסף.
    בתגובה ל: עזרה בניתוח תלת מימדי עם סקאלת צבעים #103718
    שלומי רשף
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 5
    Been thanked: 2 times

    ראשית תצטרכי לתת ערכים מספריים בין 0 ל-1 לכל נקודה בהתאם לרמת הפופולריות בה.

    את רשימת הערכים תזיני לקלט t בפקודה gradient

    לאחר מכן תצטרכי לייצר גיאומטריות סביב הנקודות למשל עיגולים.

    לבסוף, את העיגולים והפלט של gradient תזיני לפקודה Custom preview

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)