התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
היי
מה שאת צריכה זה לעשות Texture Mapping בתוך ריינו.
זה נמצא בלשונית Properties בצד ימין.ברגע שתבחרי אובייקט הלשונית תופיע ואז בדרכ בוחרים ב- apply box mapping ומאשרים.
אחכ לוחצים show mapping ותופיע קוביה שהגודל שלה משפיע על גודל הטקסטורה.תראי בסרטון הסבר מדקה 5 בערך:
היי תומר
זהו נושא מעט למתקדמים אבל עם קצת השקעה אפשרי ללמידה,
קומפוננט בשם Mesh Machine מתוך הפלאגין Kangaroo יכול לעשות את העבודה מאוד בקלות.
אפשר לקרוא עליו כאן:
מוזמן להכיר את הסטודיו שלנו שעוסק בתכנון פרמטרי ומעביר סדנאות מגוונות בתחום: http://www.studiochimera.org
ובפייסבוק: http://www.facebook.com/studiochimera/אם אתה מעוניין לקפוץ כמה רמות קדימה ולהתמקצע בתחום זה בדיוק המקום בשבילך 🙂
היי סניר
ישנן מספר דרכים לעשות את זה, אחת נחמדה:
למפות מחדש (Remap Numbers) את הנתונים לפי כמות המספרים שאת רוצה במקרה הזה 10 מספרים (בין 0 ל-9)
ואז לעגל אותם (Round) ככה שיצאו מספרים שלמים.אח"כ את מכניסה Gene pool (שתגדירי במקש ימני – Edit – שיהיו לו 10 מספרים) ויוצרת את רשימת הרדיוסים שאת רוצה (חשוב שיהיה בסדר עולה, לא חובה רציף),
לאחר מכן את מחברת ל- List item את רשימת הרדיוסים ל- List ואת המספרים המעוגלים ל- Index
וכך למעשה בוחרת מתוך רשימת הרדיוסים לפי המספרים המעוגלים שמייצגים את הגוונים בתמונה.
מצורפת תמונה להמחשה:
מוזמנת להכיר את הסטודיו שלנו שעוסק בתכנון פרמטרי ומעביר סדנאות מגוונות בתחום: http://www.studiochimera.org
ובפייסבוק: https://www.facebook.com/studiochimera/אם את מעוניינת לקפוץ כמה רמות קדימה ולהתמקצע בתחום זה בדיוק המקום בשבילך 🙂
היי מיק,
נתחיל מהשאלה השנייה:
הפקודה שאתה מחפש היא make2d
היא הופכת את המבט לקווים ושומרת על השכבות המקוריות אם תסמן לו כך.
אח"כ את הקווים, שיצאו לך בראשית הצירים, אתה יכול לסמן ולייצא לאוטוקאד דרך export selected,
ושם להגדיר עובי קו לפי השכבות (אפשרי גם בריינו).לשאלה הראשונה כמה אופציות:
פקודות section ו- clipping plane (לא ניתן לרינדור עם ויריי):
https://www.youtube.com/watch?v=nfpCL-jo8wkחיתוך פיסי של המודל (לרינדור בויריי):
https://www.youtube.com/watch?v=PSPFD7An9jwשימוש בפלאגאין חיצוני:
https://www.youtube.com/watch?v=RrTDHyUYBycבהצלחה
יואבהיי ג'ניה,
צורה מאוד מהירה ופשוטה היא להשתמש בפלאגין- Lunchbox
http://www.grasshopper3d.com/group/lunchboxבעזרתו את יכולה לחלק את המשטח לפאנלים ואז לחלק את הפאנלים חלוקה נוספת וכן הלאה בדומה לצורה פרקטלית.
לגבי השאלה "איך להכניס את הנוסחה כך שהמבנים יגדלו", זו שאלה כללית מידי כי רק ברגע שיודעים איזה פרמטר מחפשים, ככה אפשר לתת תשובה- למשל, אם רוצים שהמבנים יגדלו לפי מרחק מנקודה מסוימת, אז לצריך למדוד מרחקים מהנקודה לכל מבנה ולהגדיל בהתאם.
חוץ מזה נוסחאות פרקטליות עוסקות בלופים ובשביל זה יש את הפלאגין Hoopsnake-
http://www.grasshopper3d.com/group/hoopsnakeוידאו להמחשה: https://vimeo.com/54992212
בהצלחה
יואב -
מאתתגובות