-
מאתתגובות
-
-
10 בספטמבר 2012 בשעה 23:17 #40059
היי עמרי,
תודה על התשובה לגבי הבלוק המסתובב, זה עזר לי מאוד.
אני מצרף לך תמונה של אחד המבטים מהפרוייקט שלי, אשמח לקבל הערות וטיפים לשיפור.
בנוסף, לאחר שסיימתי לעבוד על המודל ורציתי לרנדר ברזולוציה גבוהה ולא בסקיצה, נתקלתי בבעיה ברינדור- התוכנה לא הצליחה לצאת לרינדור ברזולוציה גבוהה.
אני חושב שזה בגלל שהכנסתי בלוק של אופניים ישירות מהאינטרנט, עשיתי את הפעולות שלמדנו בקורס על מנת לנקות את ההדמיה ואף השתמשתי באופציה הראשונה שמוחקת את תכונות החומרים שב-V-RAY
עכשיו אני מצליח לרנדר ברזולוציה של 4000 ולא יותר, אך עדיין אני רואה שלרנדר קשה לצאת לרינדור ולאחר כל רינדור שאני מצליח אני חייב לאתחל את התוכנה, מה ניתן לעשות בשביל לנקות את ההדמיה כך שאצליח לרנדר ברזולוציה גבוהה יותר ובקלות? (עבדתי עם קבוצות ושכבות כפי שלמדנו בקורס).תודה על כל העזרה,
ערב טוב,
ינון. -
10 בספטמבר 2012 בשעה 23:21 #40060
לא הצלחתי לצרף את התמונה, אנסה שוב…
-
10 בספטמבר 2012 בשעה 23:26 #40061
מקווה שעכשיו זה יצליח.
-
10 בספטמבר 2012 בשעה 23:53 #40062
היי ינון,
קודם כל זה נראה מעולה!
אני שמח שאתה משתמש בכלים ובחומרים שקיבלת בקורס!
אני מאוד אוהב את האווירה בהדמייה ולא הייתי משנה יותר מדי,
* יש כמה אנשים שהצל שלהם פונה בכיוון לא נכון (תתאים את הצל לפי מה שהתקבל בסקצ'אפ)
* אפשר להוריד קצת רוויה SATURARTION בפוטושופ, הכל מאוד צבעוני, זה ביקורת שאני נוטה לקבל בד"כ על ההדמיות שלי,
אתה לא חייב לשנות, שווה לבדוק.אם האופניים כבדים, שקול להכין קומפוננט של אופניים ב2D
או השתמש באופניים מתוך תיקיית transportation בתייקיית הקומפוננטים של הקורס , הן קלות מאוד.
הדרך הכי טובה להקל על מודל היא לוותר על אלמנטים תלת-מימדיים מורכבים.
לגבי הגדרות . תן טווח מינוס 3 עד מינוס 2 בirridiance map.
בתפריט dmc sampler הגדל מעט את noise threshold, מ-0.01 ל0.03 או 0.05.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.