-
מאתתגובות
-
-
13 בנובמבר 2012 בשעה 13:08 #40270
הי, יש לי מספר שאלות אשר ריכזתי כאן.
שמירה אוטומאטית:שאני מגדירה תיקיה אליה יגיע הרינדור בOUTPUT .כל פעם שאני עושה רינדור חדש הוא דורס את הישן בתיקיה (בגלל שיש להם אותו שם, אבל איך מגדירים שכל תמונה תהיה לפי מספר סידורי רץ?)בטקסטורות – איך מעמיקים את החריצים של הטקסטורה. (לא מצאתי למרות שעברנו על זה..)
אם קיבלתי קובץ שיש עליו עצים וכעת אני צריכה לרנדר, האם יש לי אפשרות לבחור כל טקסטורה של עלים או שחייבים לזהות את העץ והחומר המסויים? או לחילופין לשים עץ חדש?
איך מסובבים טקסטורה??? האם אפשר בסקטש אפ? ואיך עושים את זה בוי-ריי? אותו כנל לגבי תמונות עננים, אם למשל אני צריכה לסובב תמונה ב90 מעלות זה בU או בV , איך שולטים בזה
איפה נמצא REMOVE MATERIAL – כשאני לוחצת מקש ימין כשאני בתוך הקבוצה או מחוצה לה, וניסיתי בכל דרך – אני לא מוצאת את האפשרות להעלים את החומרים.
איך שומרים קובץ ארוז עם כל ההגדרות של החומרים והקבצים המלווים?
.
הדמיות לילה- כתבת בספר: נכניס את הנתונים שבתמונה שמדמים כוכבים, למה הכוונה?כל פעם שאני מנסה לרנדר מופיעה לי ההודעה
WE HAVE ENCOUNTERED ERRORS WHILE TRYING TO RENDER/ PLEASE CHECK THE ERROR LOG FOR MORE DETAIL/
צריך פעמים שתופיע לי ההודעה ואני אלחץ לה אוקי ורק בפעם השלישית הוא מתחיל לרנדר, אך זה מעקב לי כל רינדור כי לפני כל הודעה כזו הוא חושב. – איך פותרים את זה?תודה רבה!
הילה -
13 בנובמבר 2012 בשעה 13:46 #40271
היי הילה,
שמירה אוטומאטית:
עמ' 17 – include frame numbersבטקסטורות – BUMP – עמ' 51 – איור עליון – הגדילי את הערך 1
טקסטורה של עלים – את יכולה לדגום עם ה"דוגם" של סקצ'אפ, כל טקסטורה בנפרד.
איך מסובבים טקסטורה???
אפשר בסקטש אפ! התקיני את הקיצורים! סמני רק את המשטח! לחצי F9 – ואז קליק ימני ROTATE
אפשר גם בויריי! דרך ROTATE בtextBITMAP כמו שתיארת.איפה נמצא REMOVE MATERIAL ?
הפלאג אין נמצא בתפריט פלאג-אינס של סקצאפ – קיצור SHIFT+CTRL+A
קליק ימני על חומר בעורך החומרים של ויריי
קליק ימני על חומר בעורך החומרים של סקצאפאיך שומרים קובץ ארוז עם כל ההגדרות של החומרים והקבצים המלווים?
אי אפשר נכון לעכשיו. מקפידים לעבוד עם אותן תיקיות טקסטורות, כמו שאני מדגיש בכל שיעור, כאשר מישהו שם את הקבצים בצורה שגויה בשולחן העבודה במקום בכונן C.
ניתן לעשות PACK לחומר. נלמד בשיעור 4.הדמיות לילה- כתבת בספר: נכניס את הנתונים שבתמונה שמדמים כוכבים, למה הכוונה?
תאורה עדינה של כוכבים. את יכולה גם לתת GI לבן של 0.1.כל פעם שאני מנסה לרנדר מופיעה לי ההודעה
WE HAVE ENCOUNTERED ERRORS WHILE TRYING TO RENDER/ PLEASE CHECK THE ERROR LOG FOR MORE DETAIL/
צריך פעמים שתופיע לי ההודעה ואני אלחץ לה אוקי ורק בפעם השלישית הוא מתחיל לרנדר, אך זה מעקב לי כל רינדור כי לפני כל הודעה כזו הוא חושב. – איך פותרים את זה?
עובדים יותר מסודר.
בודקים כל קומפוננט 3 פעמים לפני שמכניסים אותו למודל.
עושים הרבה ריסטרט.
בהמשך הקורס נלמד כיצד קוראים את דוח השגיאות.
B) -
13 בנובמבר 2012 בשעה 14:36 #40272
קודם כל תודה רבה!
עברתי על הכל, והצלחתי ברוב.שמירה אוטומאטית- פעלתי לפי מה שכתוב בע"מ 17, וכמו שהסברתי כל תמונה דורסת את התמונה הקודמת. כאילו גם יהיה לי רצף תמוונת בסוף אני אקבל רק תמונה אחת. האם לפני כל רינדור אני צריכה להיכנס ולשנות את השם של הOUTPUT כדי שהוא לא ידרוס?..
טקסטורות: הצלחתי לסובב עם F9 , אבל לא הצלחתי לסובב בVRAY , אני נכנסת לעריכת חומרים, לDIFUSE , לTEXTBITMAP ושם יש ROTATION , אני משנה לדוגמה ל90 או 45, אבל בפועל לא קורה כלום עם הטקסטורה, היא לא משנה זוית.
תודה ,
הילה -
13 בנובמבר 2012 בשעה 15:52 #40273
היי הילה
זה די מסרבל לשנות בכל פעם את שם הקובץ ,
לכן אני ממליץ שבכל פעם תעתיקי/תגררי את הקובץ אל תיקייה רלוונטית
ואז אין בעיה עם הדריסה.המספור מופיע רק כאשר מדובר באותו רינדור , בד"כ למטרת סרט מרונדר.
-
13 בנובמבר 2012 בשעה 17:16 #40274
עדיף לסובב עם סקצ'אפ,
כך אפשר לעבוד ולהגדיר טקסטורה פעם אחת בלבד,
ולהציב אותה מסובבת בזווית שונות
באופן נקודתי
בכל מיני מקומות במודל הסקצאפ שלנו.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.