-
מאתתגובות
-
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 9:40 #57294
יש לי פרוייקט של כמה דונמים הכוללים משטחים מגוננים בשיפוע,חניות,שבילי הליכה וכו' וכו'.
אני לא מדבר על מידול המבנה עצמו, אלה סביבתו… לאחר ייבוא הקובץ מאוטוקאד והשטחתו.
האם צריך להתחיל להרים כל קו לגובה שלו וממש לבנות את זה מאפס, או פשוט להרים כל קו ולהשתמש בפקודת הSandbox או Soap and Bubbles?מצורפת תמונה להמחשה מאוטוקאד… תודה לעונים
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 15:06 #57298
מקפיץ
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 20:04 #57303
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 20:04 #57304
לעומת זאת
אם אתה ממש מתכנן
אני הרבה פעמים ממדל את הטופוגרפיה כמדרגות
כך יותר קל לתכנן ולהיות בשליטהורק בסוף במידת הצורך "תופר" עם כלי ארגז החול
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 20:43 #57306
הטופוגרפיה שאני מדבר עליה, זה שלא משאירים שום דבר טבעי.. כמו בפקודת הSANDBOX כשמשתמשים בחותמת וכו'.
כל המגרש בנוי בעל שיפועים של 5% שנראים לעין במיוחד עם מרחק של עד 30 מ' אם לא יותר..ובכלל מצחיק שמתחברות מדרגות.ממש להראות איך שביל בעל קיר משני צידיו מגיע מגובה 2.50 עד גובה 0.75 לדוגמה… פער משמעותי שרואים במידול.
ברגע שאשתמש בForm Contours הוא יחבר לי גם תקירות וכשאלביש חומר על השביל הוא ילביש גם על הקירות..
מצד שני אי אפשר להשתמש בFollow me וכו' בפרוייקטים מסוג זה….ואת שיטת המדרגות לא בדיוק הבנתי את הכוונה…
תודה בכל זאת על ההתייחסות 🙂
-
18 באוקטובר 2017 בשעה 23:07 #57311
היי ג'ואי
הפקודות האלו לא אמורות לעבוד על הכל יחד
קירות לא בונים עם ארגז החול…
ואת הטופוגורפיה אתה בונה בחלקים בין האזורים הבנויים מרוצפים
בקבוצות שונות
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.