התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
תודה, 1. לגבי הבריקים, השתמשתי בטקסטורה של הסקצאפ ברזולוציה גבוהה, ידוע לי הבעיה הזאת ואמצא לבריקים פיתרון.
2. כנל לגבי חומר הטיט, השתמשתי בטקסטורה של סקצאפ והגדלתי רזולוציה יותר מידי, לקחתי בחשבון שאשנה את זה בהמשך, יש המלצה להגדרת חומר טיט?3. לגבי פרופילי הפלדה, לא ידעתי איך להגדיר אותם שיראו אמיתיים, האם יש בתיקיות שמגיע עם הספר חומר שמתאים לפרופילי פלדה?
חתך של פרט עם פרופילי פלדה מחברים, זויתנים, בטון..
חשבתי על האופציה של אמיסיב,
אבל בעיקרון, זה אפשרי לשנות ולערוך צורה של ריקטנגל ?
נגיד פלוריסנטים עגולים וכו . .לא, אבל כשהגדרתי את הכדור של האור מעבר לגבולות מנורת הקומפוננט אז האור פתאום כן ניראה..
למרות שבהתחלה עשיתי אותו בגודל בידיוק כמו שבספר ולא עבד4.
אבל התמונה ששותל מאחורי המודל היא מלבנית, איך אני יוצר אותה קמורה כמו קובץ שורת העצים של אוליבר?נ.ב
הדרך לשתול תמונה היא
– file
-import
או שיש דרך נכונה יותר ?סיימתי לקרוא את פרק הסביבה, ריכזתי את כל השאלות שצצו לי במהלך הפרק, אשמח להסברים וחידודים.
1. בקשר לRT, במה הוא תורם? אני יכול לרנדר רגיל בכל פעם שארצה, איך הוא מסייע? לא בטוח שהבנתי לגמרי את הפואנטה שלו, בנוסף הרינדור שלו מגיע לרזולוציה יותר נמוכה מהרינדור הרגיל, נכון ?
2. מה ההבדל בין הפורמטים HDRI PNG?
3.הוספתי בBG תמונת IPG היא יוצאת לי לא בפרופורציות כשאני משנה את הערך בsize לא קורה כלום והגודל נשאר אותו דבר, שיחקתי גם אם הREPEAT ולא הגעתי לתוצאה הגיונית, איך מצרף IPG ב-BG בצורה נכונה?
4. מה הדרך הנכונה ביותר ליצור רקע למודל מתמונה אמיתית של הסביבה שבה המבנה עתיד להיבנות בתמונת IPG ?
5.בספר כתוב שאם משתמשים בביטמאפ בGI אין משמעות לצל בסקצאפ, כתוב שגם אם נשחק עם השעה לא תיהיה השפעה על הרינדור, ושיחקתי עם השעות וכן יש השפעה, הצל משתנה בהתאם לצל של הסקצאפ, עשיתי משהו לא נכון ?
6. תגידו לי אם הבנתי נכון, הדום לייט הוא בעצם שילוב של BG IG ומחליף את הפעולה של הENVIRMMENT שבה שצריך להגידר BG וIG כל אחד בניפרד?
תודה
מודל GREEN פתור כבר וכל ההגדרות שצריך להכניס כבר מוכנסות,
ולמרות זאת שעשיתי רינדור הכל יצא חושך והחלונות אטומים.תודה
-
מאתתגובות